Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
125 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 155259

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1
  • Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

Zakres zadań

  • nadzoruje i kontroluje w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej standard świadczonych usług, jakość działalności, realizację zadań własnych i zleconych, poziom kwalifikacji kadr, realizacje programów naprawczych,
  • prowadzi postepowanie administracyjne w I instancji w sprawach wymierzania kar pieniężnych za nierealizowanie zaleceń pokontrolnych oraz prowadzenia bez zezwolenia placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku,
  • prowadzi postepowanie administracyjne w I instancji, na wniosek powiatu lub samorządu województwa oraz innych podmiotów uprawnionych,
  • rozpatruje skargi na usługi świadczone przez określone jednostki pomocy społecznej,
  • opiniuje wnioski organów prowadzących dotyczące tworzenia nowych lub zmiany infrastruktury już istniejących środowiskowych domów samopomocy i powiatowych ośrodków dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  • prowadzi postepowanie administracyjne w I instancji na wniosek właściwych organów samorządu województwa, powiatu i miasta na prawach powiatu w sprawach dotyczących zmiany przeznaczenia lub typu domu pomocy społecznej,
  • bada i ocenia wnioski właściwych organów samorządu województwa, powiatu i miasta na prawach powiatu dotyczących zmiany przeznaczenia lub typu ośrodków wsparcia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach lub w zakresie: prawo lub administracja lub ekonomia lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub socjologia lub psychologia lub polityka społeczna lub politologia lub politologia i nauki społeczne lub zarządzanie lub marketing
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w pomocy społecznej
  • szczególne uprawnienia: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe