Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 58345
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na drugim piętrze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z procedurą naboru wniosków o dofinansowanie oraz obsługą Komisji w zakresie naboru wniosków o dofinansowanie poprzez: rejestrację wniosków, opracowanie listy wniosków rekomendowanych do dofinansowania
- przeprowadzanie weryfikacji wniosków o wypłatę dofinansowania oraz przedkładanych dokumentów finansowych w zakresie zgodności z zapisami umowy o dofinansowanie
- prowadzenie kontroli prawidłowości realizacji inwestycji i wykorzystania środków finansowych przekazywanych w ramach programów rządowych
- monitorowanie i kontrolowanie stopnia wykorzystania dofinansowania oraz realizacji inwestycji przez beneficjentów w zakresie zgodności z wymogami programów rządowych, zapisami umowy o dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowywanie: zmian harmonogramu i list dofinansowania, projektów umów o dofinansowanie i aneksów do umów w ramach programów rządowych
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie wydania decyzji o zwrocie dofinansowania wykorzystanego niezgodnie z przeznaczeniem lub pobranego nienależnie lub w nadmiernej wysokości
- udzielanie szczegółowych informacji i wyjaśnień podmiotom zainteresowanym udziałem w naborze lub uczestniczącym w ich realizacji, a także Komisji oceniającej wnioski o dofinansowanie
- sporządzanie sprawozdań z realizacji programu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość ustawy o drogach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
- znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- umiejętność organizacji pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe