Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1469 dni temu
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 89521

Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca na I piętrze, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z działalnością Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych, w tym przekazuje kwartalne sprawozdania dotyczące działalności Komisji ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz Rzecznikowi Praw Pacjenta
  • organizuje posiedzenia Wojewódzkiej Komisji do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w zakresie działań związanych z zawiadomieniem stron, sporządza protokoły na posiedzeniach, przygotowuje korespondencję związaną z postanowieniami Komisji
  • sporządza i przyjmuje pisma, wezwania, zawiadomienia oraz dokumentację, dotyczącą toczących się postępowań dowodowych w sprawach orzekania o zdarzeniach medycznych
  • realizuje zadania dotyczące obsługi i rozliczenia wynagrodzeń lekarzy specjalistów związanych z wydaniem przez nich opinii
  • współpracuje z członkami składów orzekających wojewódzkiej Komisji, w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzonym postępowaniem procesowym w sprawach o ustalenie zdarzenia medycznego
  • prowadzi dokumentację związaną z planowaniem, realizacją oraz rozliczaniem wynagrodzeń i ewidencją kosztów działalności wojewódzkiej Komisji
  • realizuje zadania w zakresie przekazywania dokumentacji medycznej po zakończonym postępowaniu oraz archiwizuje dokumenty
  • przygotowuje wewnętrzne zestawienia, kwartalne raporty, informacje publiczne oraz procedury związane z działalnością i obsługą Komisji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustaw: Kodeksu postepowania administracyjnego, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o działalności leczniczej, o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, o systemie informacji w ochronie zdrowia, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe