Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 138030
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- udynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- nadzoruje realizację zadań programu „MALUCH+” 2022-2029
- sprawuje nadzór nad dokumentacją wytwarzaną w trakcie realizacji programu, w tym sporządza i przedstawia do zatwierdzenia projekty niezbędnych procedur i narzędzi oraz akceptuje dokumenty pod względem formalnym, merytorycznym i zgodności z planem finansowym
- prowadzi monitoring zaplanowanych w programie wskaźników i rezultatów, sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe
- sporządza prognozy płatności na środki europejskie, wnioski o uruchomienie rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu państwa oraz wnioski o płatność i przekazuje do właściwych instytucji
- sporządza materiały niezbędne do opracowania projektu budżetu Wojewody w zakresie zadań wynikających z programu oraz na ich podstawie sporządza druki planistyczne, a następnie wprowadza zmiany do planu w trakcie roku
- sprawuje nadzór nad finansowaniem i rozliczeniem środków przekazanych beneficjentom programu, w tym prowadzi sprawy związane z odzyskiwaniem kwot wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, z naruszeniem przepisów obowiązujących przy ich wydatkowaniu, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości
- nadzoruje proces wprowadzania danych w systemach informatycznych wykorzystywanych do realizacji programu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania projektami współfinansowanymi ze środków unijnych lub finansów publicznych lub rachunkowości
- znajomość wytycznych dotyczących zasad finansowania programów ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych
- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
- znajomość KPA
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- umiejętność kierowania zespołem
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe