Inspektor Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa (Annopol)
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo (około 1,5 roku)
Główne zadania
- Kontrola rozliczeń zakładu:
- Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów;
- Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług;
- Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań;
- Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania;
- Przygotowywanie raportów rozliczeniowych;
- Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów;
- Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych;
- Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.
Wymagania formalne
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym);
- Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel);
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem;
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym.
Oczekiwania interpersonalne
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań;
- Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista;
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane usługi dla pracowników.
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.