Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości
Olsztyn
specjalista (mid)
praca stacjonarna
78 dni temu
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości
Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156611

Warunki pracy

- stanowisko zagrożone korupcją


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę sekretarsko–biurową sekretariatu Naczelnika Zarządu w tym: wykonuje i przekazuje (łączy) rozmowy telefoniczne, uzgadnia terminarz spotkań służbowych, zapewnia obsługę gości i interesantów, dba o porządek w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa.
  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, informuje, wydaje i wysyła materiały jawne wpływające do Zarządu w tym drogą e-PUAP i mailową, przedkłada je do dekretacji Naczelnikowi a następnie rozdziela do właściwych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych w Zarządzie.
  • Przyjmuje i sprawdza pod względem formalnym materiały archiwalne i niearchiwalne przed przekazaniem do archiwum oraz rozlicza, zgodnie z obowiązującymi procedurami policjantów i pracowników Zarządu z posiadanych przez nich materiałów jawnych i niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej w celu zapewnienia zgodnego z przepisami procesu rozliczenia i archiwizacji tych materiałów.
  • Sporządza spisy akt dokumentacji przekazywanej do archiwum i protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia oraz bierze udział w niszczeniu tych dokumentów, w celu realizacji procesu archiwizacji i rozliczania dokumentacji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych.
  • Prowadzi i ewidencjonuje (w wersji papierowej i przy wykorzystaniu dostępnego systemów SWOP) urlopy, wyjazdy w ramach delegacji służbowych policjantów i pracowników Zarządu w celu bieżącego informowania kierownictwa.
  • Sporządza pisma, zestawienia, grafiki, listy obecności kierownictwa oraz informacje na potrzeby kierownictwa Zarządu w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa.
  • Prowadzi rejestr pieczęci, stempli pomocniczych, referentek oraz je niszczy w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym ich wykorzystywaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzi, aktualizuje, zapoznaje i udostępnia policjantom i pracownikom Zarządu zbiory aktów prawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o Policji, w szczególności rozdziałów 1-3 oraz aktów wykonawczych w zakresie: metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, stosowania prawa, obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i urządzeń biurowych, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych