Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
62 dni temu
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156807

Warunki pracy


  •  praca administracyjno-biurowa, 
  • praca na I piętrze;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; 
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
  • praca przy oświetleniu mieszanym; 
  • stres związany z obsługa klientów zewnętrznych;
  • kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami;  
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).
  • brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • obsługuje sekretariat wydziału, w tym: przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz przesyłki;
  • rejestruje i doręcza korespondencję, przesyłki zgodnie z dekretacją kierownika wymienionej komórki upoważnionym pracownikom/policjantom;
  • przygotowuje korespondencję i dokumentację przeznaczoną do wysłania;
  • rozlicza policjantów i pracowników wydziału z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia i delegowania;
  • prowadzi rejestry, dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze rzeczowo-imienne;
  • sporządza okresowe wykazy spraw niezakonczonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników wydziału:
  • sporządza inwentaryzację roczną spraw i dokumentów.
  • dokonuje brakowania dokumentacji nie archiwalnej kategorii BC;
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie załatwione w celu ich przekazania do składnicy akt;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa panstwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczyy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.;
 

Podobne oferty