Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
50 dni temu
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157824

Warunki pracy


  • praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

 

Zakres zadań

  • Prowadzi Elektroniczny Dziennik Korespondencyjny (EDK w systemie E-Komenda) poczty przychodzącej w oparciu o przepisy resortowe oraz obsługa korespondencji bieżącej jawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
  • Prowadzi korespondenę wysyłkową z różnego rodzaju instytucjami publicznymi, firmami posiadającymi osobowość prawną, innymi jednostkami Policji za pośrednictwem e-poczty, wewnętrznej poczty specjalnej dla całej jednostki.
  • Obsługa telefoniczna interesantów w celu udzielenia szczegółowych informacji co do toku dalszego postępowania w zakresie realizowanych czynności przez Komisariat Policji Wrocław Ołbin.
  • Przyjmuje mandaty karne gotówkowe i ewidencjonuje je w kwitariuszu przychodowo - ewidencyjnym opłat.
  • W zastępstwie podczas nieobecności pracownika obsługuje i ewidencjonuje dokumentację niejawną w celu jej prawidłowego obiegu.
  • W zastępstwie ewidencjonuje absencje i urlopy funkcjonariuszy oraz pracowników Policji w Komisariacie w Systemie Wspomagania Obsługi Policji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" wydane przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność stosowania przepisów
  • znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe