Inspektor

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
4 godz. temu
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 159194

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;


- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);


- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi oraz sprawdza faktury w zakresie merytorycznym tj. ich zgodności z zawartymi umowami;
  • Prowadzi spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  • Wykonuje czynności związane z majątkiem Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz ewidencjonuje go w systemie finansowo-księgowym;
  • Obsługuje KSEF (Krajowy System e-faktur) oraz wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego;
  • Prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków (innych dowodów księgowych) oraz dokonuje ich wstępnej kontroli formalno-rachunkowej;
  • Obsługuje Centralny Rejestr Umów;
  • Obsługuje i administruje system TREZOR zgodnie z zakresem nadanych uprawnień
  • Rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego;
  • Rozlicza paliwo pojazdów służbowych Inspektoratu
  • Prowadzi sprawy z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz spraw obronnych;
  • Współuczestniczy w przygotowywaniu sprawozdań i planów dotyczących funkcjonowania Inspektoratu z zakresu spraw referatu finansowo-księgowego na potrzeby organów nadrzędnych oraz innych podmiotów zewnętrznych poprzez przygotowanie analiz, raportów i wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonego;
  • Przygotowuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Zastępuje podczas nieobecności, Inspektora referatu finansowo-księgowego w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazujacymi przepisami, prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników, obsługi spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników, monitorowania terminu płatnosci faktur oraz wprowadzania przelewów bankowych do systemu bankowości elektronicznej, obsługi modułu "FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ" w części dotyczącej wprowadzania faktur zakupowych oraz wyciagów bankowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe - ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne;
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w działach / referatach finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
  • Znajomość ustawy Prawo zamówien publicznych;
  • Zanjomość ustawy o służbie cywilnej;
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu parwa pracy ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
  • umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office;
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
  • samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-07 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
ul. 1 Maja 13,13A,13B lokal 104
10-117 Olsztyn
z dopiskiem " Ogłoszenie o naborze nr 159194 - INSPEKTOR"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydata w związku z procesem rekrutacji


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2  oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO − informujemy, że:


1.    Administrator danych osobowych (ADO)


Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach zadań realizowanych przez Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie jest Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny ul.  1  Maja  13,  13A,  13B, 10-117 Olsztyn, tel. 89/519-04-29.


2.    Inspektor Ochrony Danych


Warmińsko – Mazurski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możecie się Państwo skontaktować w sprawach dotyczących danych osobowych listownie na adres siedziby administratora: Inspektor Ochrony Danych ul. 1 Maja 13, 13A, 13B, 10-117 Olsztyn, za pośrednictwem poczty elektronicznej e:mail: iod@wif-olsztyn.pl, lub telefonicznie: 89/5190429.


3.    Cele i podstawy przetwarzania


a)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej.


b)   Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, wskazane dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


c)    Inne Państwa dane osobowe, np. numer telefonu, adres mailowy, wizerunek (zdjęcie), przetwarzane będą na  podstawie Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


d)   Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególne ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne lub biometryczne, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, konieczna będzie Państwa wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie – na podstawie art.9 ust. 2 lit. a RODO.


4.    Okres przechowywania danych


Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru:


a)      jeżeli Państwa kandydatura nie zostanie uwzględniona w protokole naboru, Państwa oferty będą komisyjnie niszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia naboru, za wyjątkiem ewentualnych oryginałów dokumentów, które będą odsyłane,


b)      w przypadku uwzględniania Państwa kandydatury w protokole naboru Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, z  zachowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji,


c)      do czasu odwołania zgody,


d)      w przypadku nawiązania stosunku pracy dane będą przetwarzane na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o  służbie cywilnej.


5.    Odbiorcy danych


a)      W przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w  Olsztynie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Inspektoratu,


b)      Jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w  Olsztynie, na tablicy informacyjnej w siedzibie Inspektoratu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,


c)      Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Warmińsko  –  Mazurskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego, takim jak operator pocztowy  –  Poczta Polska.


6.    Prawa osób, których dane dotyczą


Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:


-      prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich  kopii;


-      prawo żądania ich sprostowania (poprawiania);


-      prawo żądania ich usunięcia, w przypadku uznania, że nie ma podstawy do tego, aby przetwarzano dane osobowe, jednakże dane osobowe nie mogą być usunięte w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne z uwagi na względy interesu publicznego w dziedzinie zdrowia publicznego, a nadto z uwagi na konieczność wywiązania się przez Warmińsko – Mazurskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego z obowiązku prawnego wymagającego przetwarzania danych lub wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w  ramach władzy publicznej powierzonej Warmińsko – Mazurskiemu Inspektorowi Farmaceutycznemu;


-      prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących przypadkach:


a)    osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;


b)   przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;


c)    administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;


d)   osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.


-      prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;


-      prawo do przenoszenia danych (jednakże to prawo nie ma zastosowania w przypadku, gdy dane osobowe są  przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi);


-      prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


7.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych


Podanie danych osobowych  w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w  postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Podanie innych danych, w  zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.


8.    Profilowanie, zautomatyzowane podejmowanie decyzji


Państwa dane osobowe nie podlegają automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu i nie będą przekazywane do  państw trzecich.


9.     Prawo do wniesienia skargi


Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stanisława Moniuszki 1A;  00-014 Warszawa.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o. - iKsiegowa.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdynia
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 10 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Księgowa / Księgowy (K/M)

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 400 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
  • Inspektor ds. rozliczeń finansowo-księgowych

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 7 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: rozliczanie zaliczek pracowniczych i prowadzenie rozliczeń kart płatniczych; rozliczenie delegacji krajowych i zagranicznych; księgowanie faktur zakupu krajowych oraz zagranicznych; kontrola dokumentów źródłowych pod względem...
  • Referent / Specjalista w Dziale Księgowości CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, uzgadnianie i analiza rejestrów sprzedaży i rejestrów zakupu, bieżąca kontrola i uzgadnianie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Księgowości CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, w tym środków trwałych i WNiP, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami - kontrola kont...
  • Księgowa / Księgowy – pełna księgowość

    Centrum Serwisowe Błach sp. k   Małuszów (pow. wrocławski, gm. Kobierzyce), Sportowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz sprawozdań finansowych, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Współpraca...
  • Księgowa / Księgowy

    MOTOKARIERA S.C.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Księgowanie dokumentów. Księgowanie wyciągów bankowych. Weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z procedurami kontroli wewnętrznej; Analiza księgowań pod kątem podatkowym; Wsparcie Głównej Księgowej...