Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 26694
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa. Realizacja obowiązków z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz.- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
- praca częściowo w terenie (oględziny miejsc zdarzeń w związku z prowadzonymi postępowaniami wyjaśniającymi w sprawie wypadków w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP w Krakowie)
Zakres zadań
- Przewodniczenie pracom komisji ustalających przyczyny oraz okoliczności wypadków policjantów KMP w Krakowie (opracowanie i sporządzanie protokołu),
- Opracowywanie oraz sporządzanie programów szkolenia wstepnego w zakresie instruktażu ogólnego dla poszczególnych stanowisk służby i pracy jak również przeprowadzanie szkoleń w tym zakresie,
- Udział w opracowaniu analizy i oceny ryzyka zawodowego/identyfikacji zagrożeń na stanowiskach służby/pracy oraz ich aktualizacja,
- Kontrolowanie warunków służby/pracy oraz zasad przestrzegania przez policjantów i pracowników przepisów bhp,
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie warunków służby/pracy, badań środowiska pracy oraz czynników szkodliwych dla zdrowia, profilaktycznych badań lekarskich,
- Udział w opracowaniu instrukcji i procedur w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach służby/pracy,
- Kontrola właściwego zaopatrzenia policjantów i pracowników w odzież ochronną, sprzęt ochrony osobistej oraz środki czystości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- organizacja pracy własnej,
- samodzielność i odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji,
- znajomość przepisów prawa pracy w zakresie bhp oraz przepisów kpa,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera,
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność interpretacji przepisów,
- Obiektywizm i wnikliwość w ocenie faktów,
- Umiejetność obsługi pakietu MS Office oraz programu Lex.