Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 29144
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku nie ma windy. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.Zakres zadań
- Realizuje rejestrację kryminalną i procesową osób, postępowań, przestępstw i wykroczeń poprzez wprowadzanie danych do systemu na podstawie właściwych meldunków w celu aktualizacji danych.
- Modyfikuje wprowadzone do systemu rejestracje kryminalną i procesową osób, przestępstw i wykroczeń poprzez jej uzupełnianie, zmianę lub usunięcie na podstawie otrzymanej dokumentacji w celu aktualizacji danych.
- Analizuje i weryfikuje meldunki rejestracyjne, pisma i telegramy w zakresie posiadanych uprawnień w celu ujawnienia i uzupełniania poprawności wypełnienia meldunków.
- Wprowadza rozstrzygnięcia sądowe do systemu na podstawie wyroków bądź kart informacyjnych z Sądu w celu aktualizacji bazy danych.
- Dokonuje sprawdzeń w systemach: osób, postępowań, rzeczy, przestępstw i wykroczeń oraz osób w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane pisemnie lub ustnie przez uprawnione podmioty i osoby, jak również funkcjonariuszy.
- Podejmuje działania wynikające z obowiązujących przepisów w przypadku stwierdzenia przekroczenia limitu punktów przez kierującego, którego dane wprowadzono do ewidencji w celu przekazania zgodnie z właściwością rzeczową odpowiednim urzędom.
- Dokonuje rejestracji spraw w RSD jak i RPS, modyfikuje, uzupełnia wprowadzone tam dane celem aktualizacji danych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym
- znajomość przepisów Kodeksu karnego
- znajomość przepisów Ustawy o Policji,
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe