Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 50331
Warunki pracy
- praca w budynku KWP we Wrocławiu w warunkach stresu związanego z obsługą klientów zewnętrznych PolicjiZakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych począwszy od pobierania korespondencji aż do wydania decyzji administracyjnej i czynności związanych z jej wydaniem, w celu ustawowej realizacji uprawnień stron do posiadania licencji pracownika ochrony lub detektywa
- wprowadzanie danych do systemu komputerowej ewidencji licencji i korzystanie z dostępnej bazy informatycznej w celu sprawdzenia danych zawartych w złożonych wnioskach
- wszechstronna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych w sprawach związanych z problematyką licencji pracownika ochrony, zgodnie z posiadanymi kompetencjami
- prawidłowe i czytelne prowadzenie zapisów, archiwizowania akt i dokumentów zgromadzonych w Zespole Ochrony Osób i Mienia. Prowadzenie i sporządzanie statystyki zgodnej z wytycznymi w celu właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość przepisów i procedur administracyjnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe