Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 65173
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komisariatu Policji w Słomnikach.Pomieszczenia biurowe Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Komisariatu Policji w Słomnikach mieszczą się na I piętrze budynku, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu ( wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów, brak wind i podjazdów). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon ,faks, skaner. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- Rejestrowanie dokumentacji wpływającej do jednostki Policji i systematyczne przekazywanie jej właściwym komórkom wykonawczym i policjantom
- Wykonywanie terminowych ekspedycji przesyłek i korespondencji wychodzącej z jednostki drogą służbową i za pośrednictwem Urzędu Pocztowego ( obsługa systemu e- nadawca)
- Prowadzenie dokumentacji jawnej niezbędnej do prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce( prowadzenie dziennika korespondencyjnego dokumentacji i rejestrowanie jej w systemie INTRADOK oraz w programie POCZTA SPECJALNA).
- Wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP), w tym ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, godzin nadliczbowych funkcjonariuszy KP.
- Kompletowanie, przechowywanie i zapoznawanie policjantów z aktualnymi przepisami, wytycznymi oraz pismami celem wykonywanie przez nich zadań zgodnie z przyjętymi procedurami prawa .
- Obsługa spraw finansowo- gospodarczych jednostki ( terminowe naliczanie świadczeń z tytułu dojazdów do pracy, równoważnika "DU" dla funkcjonariuszy jednostki).
- Prowadzenie ewidencji świadczeń pobieranych przez funkcjonariuszy jednostki.
- Prowadzenie ewidencji pomocniczej mienia stanowiącego własność KWP Kraków lub podmiotów obcych a pozostającego na wyposażeniu/użyczeniu jednostki, uzgadnianie stanów ewidencyjnych.
- Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej przez poszczególne komórki organizacyjne Komisariatu celem archiwizacji oraz protokołów dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia.
- Prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci służbowych.
- Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez pracowników Komisariatu.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownictwo, wynikających z aktualnych potrzeb oraz zadań ogólnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej lub o podobnym zakresie zadań
- dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość
- komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole, samodzielność, inicjatywa, rzetelność
- obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)