Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 69376
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu na II piętrze- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks
- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku znajduje
winda dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu w tym przejmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej (w tym fax, poczta-mailowa) adresowanej do Wydziału. Kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie jak i rozsyłanie wytworzonych pism zgodnie z obowiązującymi przepisami celem zapewnienia właściwego obiegu poczty między jednostkami organizacyjnymi KMP i innymi jednostkami zewnętrznymi.
- Odpowiedzialność za całość pracy sekretariatu, kontrola i organizacja pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokładne i terminowe sporządzanie pism i dokumentów, celem wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
- Przechowywanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie jawnych i niejawnych aktów prawnych wpływających do Wydziału oraz zapoznanie z nimi funkcjonariuszy i pracowników na polecenie przełożonych, celem zapewnienia właściwej wiedzy prawnej funkcjonariuszy i pracowników Wydziału oraz kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie wytworzonych pism w zakresie realizowanych zadań oraz ich archiwizacja, celem zapewnienia właściwego przechowywania dokumentacji jak i obiegu między jednostkami.
- Prowadzenie ewidencji obecności funkcjonariuszy i pracowników, urlopów, zwolnień lekarskich, testów sprawności fizycznej, pieczęci, jawnych dzienników korespondencyjnych, rejestrów poczty, książki doręczeń wysyłanej poczty, rejestru rozliczania rozmów telefonicznych, celem właściwego funkcjonowania Wydziału.
- Prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych oraz naliczenie równoważnika pieniężnego za niewykorzystany posiłek, naliczenie zwrotu kosztów dla uprawnionych mieszkających poza siedzibą jednostki, celem rozliczenia i wypłaty dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy.
- Wystawianie skierowań i kontrola nad ważnością badan profilaktycznych funkcjonariuszy, celem aktualizacji zdolności do pracy.
- Pobieranie i zaopatrywanie funkcjonariuszy i pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej, celem zapewnienia prawidłowej pracy Wydziału oraz prowadzenie ewidencji sprzętu będącego na stanie Wydziału Kryminalnego KMP we Wrocławiu, celem prawidłowego wydawania i rozliczania funkcjonariuszy z pobranego wcześniej sprzętu.
- Prowadzenie postępowań szkodowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- znajomość obsługi programu Microsoft Office
- umiejętności interpersonalne
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- samodzielność
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów
- praca pod presją czasu
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe