Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 71458
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, stres, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, praca w wymuszonej pozycji ciała, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Udziela wywiadów przedstawicielom mediów w sprawach realizowanych przez policjantów garnizonu stołecznego ( z wyłączeniem wydarzeń o charakterze nadzwyczajnym),
- Uczestniczy w pracach zespołu redakcyjnego " Stołecznego Magazynu Policyjnego" poprzez opracowanie artykułów poświęconych problemom stołecznej Policji, przeprowadzanie wywiadów, przygotowywanie zestawień statystycznych oraz przygotowywanie szaty graficznej i układu szpalt gazety oraz monitorowanie wysyłki do druku i jej odbioru,
- Przygotowuje artykuły z policyjnych uroczystości oraz artykuły poświęcone wydarzeniom i przedsięwzięciom podejmowanym przez komórki organizacyjne Komendy Stołecznej Policji i jednostki organizacyjne Policji, prowadzi obsługę fotograficzną tych wydarzeń oraz zamieszcza je na stronie internetowej i intranetowej KSP,
- Uczestniczy w pracach przy obsłudze prasowej przedsięwzięć krajowych i międzynarodowych ( konferencji, sympozjów, spotkań), opracowuje projekty wspólnych działań podejmowanych z władzami samorządowymi i innymi partnerami zewnętrznymi oraz realizuje kolejne ich etapy,
- Sporządza informacje ze spotkań, narad organizowanych w komórkach organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji i w jednostkach organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, dotyczące przyjętych rozwiązań oraz planowanych zmian, zgodnie z wytycznymi rzecznika prasowego,
- Bierze udział w obsłudze imprez i uroczystości służbowych promujących działalność Policji w zakresie czynności organizacyjnych,
- Obsługuje stronę internetową i intranetową Komendy Stołecznej Policji w zakresie wprowadzania danych i ich aktualizacji,
- Wprowadza dane dot. funkcjonariuszy i pracowników Wydziału w modelu kadrowym Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze public relations
- bardzo dobra znajomość ustaw: o Policji i aktów wykonawczych; - Prawa Prasowego; - o prawie autorskim i prawach pokrewnych; - o ochronie danych osobowych.
- Umiejętności: poprawnej rzeczowej komunikacji; pracy w zespole, stosowania prawa w praktyce, formułowania wniosków i opinii, redakcyjne, analizy i syntezy informacji,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- kreatywność
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, GIMP, Photoshop.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym,
- przeszkolenie z zakresu public relations
- umiejętność: działania w sytuacjach stersowych