Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1625 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 80822

Warunki pracy

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin


- oświetlenie naturalne i sztuczne


- możliwa praca w delegacjach

Zakres zadań

  • przygotowywaniem dokumentacji dotyczącej likwidacji szkód powstałych w majątku Skarbu Państwa, znajdującym się w dyspozycji KWP we Wrocławia będącego na stanie Wydziału Konwojowego KWP we Wrocławiu
  • prowadzeniem baz danych, sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu użytkowania sprzętu transportowego oraz sprawdzanie prawidłowości dokumentowania przebiegu pojazdów będących na stanie Wydziału Konwojowego KWP we Wrocławiu
  • przygotowywaniem dokumentacji w zakresie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi w sprawach dotyczących realizacji konwojów wykonywanych na ich polecenie a także dokonywanie sprawozdań podwyższonego zagrożenia w komórkach organizacyjnych Wydziału Konwojowego KWP we Wrocławiu
  • prowadzeniem dokumentacji w zakresie sporządzania codziennych zestawień sił i środków kierowanych do służby konwojowej i ochronnej
  • dokonywaniem sprawdzeń pod kątem formalnym i merytorycznym poleceń wyjazdu służbowego funkcjonariuszy Wydziału (delegacje) oraz weryfikowanie tych zagadnień w pozostałych komórkach organizacyjnych Wydziału Konwojowego KWP we Wrocławiu
  • prowadzeniem archiwizacji dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w Wydziale Konwojowym KWP we Wrocławiu oraz zastępowanie podczas nieobecności pracownika sekretariatu lub st. insp. ds. organizacyjno – gospodarczego oraz opracowywanie dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Konwojowego KWP we Wrocławiu
  • kierowaniem wniosków na wskazanych przez kierownictwo wydziału funkcjonariuszy o nadanie uprawnień do systemów teleinformatycznych Policji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz synteza informacji
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych w środowisku alfanumerycznym
  • doświadczenie w pracy w jednostkach Policji
  • znajomość zagadnień logistycznych