Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (z dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku: telefoniczne z podmiotami partycypującymi o pozyskanie mienia zbędnego lub zużytego.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak stres podczas wykonywania obowiązków pod presją czasu.
Zakres zadań
- sprawdza poprawność i kompletność zapisów w dokumentacji eksploatacyjnej, w tym celu nalicza należności za używanie pojazdów do celów nie służbowych, wystawia faktury. Sporządza analizy oraz sprawozdania do Komendy Głównej Straży Granicznej obrazujące ilość przebytych kilometrów oraz stopień wykorzystania pojazdów w poszczególnych markach i grupach eksploatacyjnych,
- comiesięcznie zakłada książki kontroli pracy pojazdu dla wszystkich pojazdów i agregatów użytkowanych w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej w celu dokumentowania eksploatacji pojazdów,
- wprowadza na bieżąco zmiany dotyczące ewidencji środków trwałych do dokumentacji służbowej w celu uzyskania aktualnej informacji o stanie i stopniu wykorzystania pojazdów. Na podstawie prowadzonej ewidencji sporządza roczne sprawozdania o stanie środków trwałych. Sporządza dokumenty finansowe związane z przyjęciem, zmianą użytkownika, czy przekazaniem środków trwałych,
- uczestniczy w procesie zbywania mienia zbędnego i zużytego,
- aktualizuje dane w dowodach technicznych pojazdów oraz monitoruje terminowe przedłużanie ważności dowodów rejestracyjnych oraz ich wymianę w celu zapewnienia ciągłości eksploatacji pojazdów,
- kompletuje, segreguje, przechowuje, archiwizuje dowody materiałowe oraz dokumentację służbową celem ich przekazania do archiwum zakładowego,
- administruje systemem służącym do ewidencji i eksploatacji pojazdów służbowych,
- prowadzi ewidencję środków trwałych, numerów rejestracyjnych i numerów wewnętrznych, ewidencję wykorzystania pojazdów do celów nie służbowych w celu prawidłowego gospodarowania środkami trwałymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji publicznej
- znajomość rozporządzenia w sprawie nadawania uprawnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym.