Biuro Spraw Wewnętrznych Policji w Warszawie
Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 88965
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną wydziału; przyjmuje, rejestruje, ewidencjonuje i dystrybuuje korespondencję, również w wersji elektronicznej.
- Prowadzi dokumentację pracowniczą w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału oraz sporządza pisma, zestawienia i informacje w tym zakresie dotyczące właściwości merytorycznej wydziału.
- Dokonuje rozliczeń przekazanych akt spraw ostatecznie załatwionych w urządzeniach ewidencyjnych wydziału oraz rozlicza funkcjonariuszy i pracowników odchodzących z wydziału z figurujących na ich stanie dokumentów i ewidencji.
- Prowadzi obsługę sekretarską kierownictwa wydziału oraz udziela wsparcia podczas nieobecności inspektora do spraw obsługi kancelaryjno-sekretarskiej w realizowaniu zadań kancelarii jawnej Biura w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału.
- Współuczestniczy w procesie archiwizacji dokumentów jawnych w wydziale i przekazywaniu akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej;
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- Znajomość przepisów kancelaryjnych;
- Znajomość przepisów z zakresu archiwizowania dokumentów;
- Znajomość obsługi programów biurowych;
- Dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność;
- Uprzejmość;
- Asertywność;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej lub sekretarskiej.