Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1373 dni temu
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 94929

Warunki pracy

- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku


- typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


- budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych


 

Zakres zadań

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Komisariatu celem prawidłowej realizacji zadań służbowych wykonywanych przez funkcjonariuszy i zapewnienie właściwego obiegu korespondencji.
  • Prowadzenie składnicy akt w komisariacie w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy akt.
  • Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Zespole Wspomagającym w celu terminowego przekazywania dokumentów do składnicy akt.
  • Pełnienie zastępstwa za osobę prowadzącą punkt kancelaryjny w zakresie dokumentów oznaczonych klauzulą "Poufne" i "Zastrzeżone" .
  • Ewidencjonowanie aktów prawnych w celu właściwego obiegu i ich przechowywania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość przepisów kancelaryjnych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność
  • komunikatywność