Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1218 dni temu
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 104480

Warunki pracy

- stanowisko pracy  znajduje się na II kondygnacji budynku


- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym - praca przy komputerze


- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks


- w budynku brak windy oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych natomiast znajduje się jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • prowadzenie sekretariatu Referatu II celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania,
  • obsługa korespondencji wpływającej i wysyłanej za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca oraz obsługa korespondencji bieżącej celem zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów
  • wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych celem zachowania terminowości realizacji spraw
  • prowadzenie ewidencji oraz koordynowanie zagadnień w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich oraz realizacja zagadnień dotyczących badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału w celu zachowania bieżącej analizy wykorzystania urlopów i ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach
  • sporządzanie zbiorczych zestawień druków L-4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych
  • wprowadzanie danych do internetowego Systemu Ewidencji Mandatów PUE-Mandaty w celu rejestracji mandatów karnych w programie
  • archiwizowanie wytworzonych w Referacie II dokumentów oraz przekazywanie ich do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania
  • pod nieobecność pracownika sekretariatu w zastępstwie peowadzenie sekretariatów wchodzących w skład Wydziału celem zachowania ciągłości jego funkcjonowania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kancelaryjno - biurowym
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność,
  • umiejętność stosowania przepisów
  • znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r., o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe