Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ostrołęka
Ogłoszenie o naborze Nr 110841
Warunki pracy
- praca biurowa
- wymuszona pozycja ciała
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda
Zakres zadań
- wprowadza dane do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP) na podstawie dokumentacji KSIP przedłożonej przez policjantów Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce i jednostek podległych,
- dokonuje sprawdzeń na rzecz policjantów oraz uprawnionych pracowników komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce i jednostek podległych,
- prowadzi Elektroniczny Rejestr Śledztw i Dochodzeń Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce,
- prowadzi wymaganą dokumentację służbową oraz archiwizuje ją zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- znajomość ustawy o Policji
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- oświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzule "poufne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- posiadanie obywaltelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- biegła znajomość obsługi komputera w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych np. MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy pod presją czasu
- rzetelność
- dokładność
- obowiązkowość