Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wałbrzych
Ogłoszenie o naborze Nr 121308
Warunki pracy
Praca biurowa, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na 1 piętrze. Do budynku prowadzi podjazd, jednak brak wind i podjazdów w budynku.
Zakres zadań
- ewidencjonuje pisma jawne i niejawne wpływające i wypływające z wydziału w celu właściwego obiegu dokumentów
- archiwizuje i przekazuje akta spraw do składnicy akt KMP w Wałbrzychu oraz KWP we Wrocławiu w celu właściwego gromadzenia i przechowywania wytworzonych materiałów
- przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne policjantom i pracownikom wydziału w celu wsparcia w bieżącej pracy naczelnika wydziału
- prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników i policjantów, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowej w celu dostarczenia dla służb finansowych
- sporządza informację na temat terminowości załatwionych spraw w celu wyeliminowania ewentualnych zaległości
- kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu naczelnikowi wydziału w celu właściwego obiegu dokumentów
- kopertuje pisma i dokumenty w celu przesłania do innych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych
- sporządza krótkie pisma na komputerze na polecenie naczelnika wydziału w celu wsparcia pracy naczelnika i innych pracowników wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”