Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
932 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 121364

Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu, praca w terenie (podległe jednostki, piwnice, garaże, wiaty)

Zakres zadań

  • koordynuje i nadzoruje poprzez wyrywkowe kontrole, pracę powołanych komisji inwentaryzacyjnych, w celu ustalenia stanu faktycznego majątku i jego wartości w terminach określonych ustawą o rachunkowości. Czasowo koordynuje pracę znacznej liczby osób podległych merytorycznie (np. uczestniczących w procedurze inwentaryzacji – ok. 60 osób)
  • weryfikuje otrzymaną dokumentację, formułuje wnioski dotyczące Rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych, ujmując je w sprawozdaniu przedkładanym kierownikowi jednostki celem zatwierdzenia
  • planuje i przewodniczy pracom przy likwidacji majątku, sprzedaży w trybie przetargu, sporządza dokumentacje w tym zakresie – protokoły likwidacji, dokumentacje przetargu, aukcji w celu zapewnienia właściwego sposobu i trybu gospodarowania mieniem oraz wystawienia dowodów rozchodu przez właściwe wydziały merytoryczne umożliwiające wyksięgowanie składników majątku
  • opracowuje projekty aktów prawnych dotyczących przeprowadzanych i inwentaryzacji, likwidacji sprzedaży w trybie przetargów (aukcji) składników majątku oraz przygotowuje projekty planów inwentaryzacji, likwidacji w celu realizacji wyszczególnionych zadań oraz zagwarantowania ustawowych terminów, odpowiednich metod w przypadku inwentaryzacji
  • przeprowadza szkolenia członków komisji (zespołów) inwentaryzacyjnych i osób odpowiedzialnych materialnie za powierzone mienie oraz udziela instruktażu w trakcie prac, doradza w sytuacjach problemowych w celu zapewnienia prawidłowego wykonania czynności inwentaryzacyjnych
  • dokonuje wyrywkowych kontroli czynności likwidacji składników majątku (wielkogabarytowych) w jednostkach Policji woj. dolnośląskiego celem nadzoru prawidłowo przeprowadzonej procedury likwidacji mienia
  • tworzy, ewidencjonuje i rozlicza druki inwentaryzacyjne (ścisłego zarachowania), prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową zespołu, archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum celem zapewnienia prawidłowej pracy oraz właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji
  • znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości
  • znajomość problematyki dotyczącej technik oraz organizacji procesu inwentaryzacji
  • znajomość przepisów i zagadnień w zakresie gospodarki składnikami majątku, w tym procedur organizowania przetargów i aukcji
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe
  • przeszkolenie: z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia z zakresu inwentaryzacji