Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 134856
Warunki pracy
Praca samodzielna, w związku z istniejącymi procedurami, przepisami o niejednoznacznej interpretacji oraz ciągłymi zmianami obowiązujących aktów prawnych konieczna jest umiejętność rozumienia i analizy przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe inspektora Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.
Zakres zadań
- Naliczanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy tzw. świadczeń na podstawie wniosków złożonych przez uprawnionych (tj. dopłat do wypoczynku, zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przejazdu na koszt MSWiA, zwrotów kosztów przejazdów z tytułu przeniesień służbowych), w celu określenia wysokości należności do wypłaty oraz prowadzenie ewidencji (rejestrów) wniosków w tym zakresie
- Wprowadzanie naliczonych dodatkowych należności do programu FT Płace, w celu sporządzenia listy do wypłaty
- Terminowe dokonywanie wypłat należności ujętych na listach funkcjonariuszy, w celu właściwej realizacji wypłaty świadczeń
- Sporządzanie doraźnych i okresowych analiz z zakresu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy, w celu zapewnienia informacji niezbędnych do realizacji obowiązków sprawozdawczych PGK do wyższych przełożonych
- Planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na wypłaty dodatkowych należności, w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków finansowych
- Wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy NOSG, kontakt z bankami i instytucjami finansowymi w celu potwierdzeń wystawionych zaświadczeń o uzyskanych dochodach
- Prowadzenie ewidencji (rejestru) zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla funkcjonariuszy NOSG, w celu zapewnienia właściwego dokumentowania wydanych zaświadczeń
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów: ustawy o Straży Granicznej (rozdz. 13), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej oraz członkom ich rodzin zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2002 r. w sprawie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących funkcjonariuszowi Straży Granicznej i członkom jego rodziny
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe