Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 135000
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym (od poniedziałku do piątku),
- wymuszona pozycja ciała-siedząca,
- stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer-czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- brak czynników szkodliwych na stanowisku,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku „C” należącego do kompleksu budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu,
- budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i toalet dostosownych do potrzeb wymienionych osób.
- praca na umowę o pracę na czas określony (nie zastępstwo)
- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zakres zadań
- Rejestruje, weryfikuje, modyfikuje i analizuje informacje w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.
- Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczania aktualnych danych.
- Wprowadza rejestracje operacyjne i procesowe w celu zasilenia systemów danymi.
- Współpracuje z jednostkami prokuratur i sądów w zakresie wymiany informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i obiegu poczty służbowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe