Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 135482
Warunki pracy
Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji siedzącej. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Praca wymaga: zachowania tajemnicy, dyskrecji, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Zakres zadań
- Realizacja czynności kancelaryjnych (rejestracja korespondencji przychodzącej w systemie EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, dokonywanie odwzorowań korespondencji, segregacja i dystrybucja poczty)
- Prowadzenie i archiwizacja składu chronologicznego
- Prowadzenie spraw związaych z gospodarowaniem majątkiem Skarbu Państwa (prowadzenie bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami)
- Wykonywanie innych zadań zespołu ds. administracyjnych (współpraca z pracownikami i wsparcie w zakresie wykonywania innych zadań, zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji)
- Organizacja i obsługa narad i szkoleń
- Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych (weryfikacja prowadzonej ewidencji majątku w stosunku do stanu faktycznego)
- Mile widziane umiejętności w prowadzeniu spraw wg. ustawy prawo zamówień publicznych np. zamówienia w trybie z wolnej ręki lub do 130 tys. zł
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego wykonywanie czynności kancelaryjnych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax)
- Umiejętność organizowania i planowania pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwjąjcym swobodne posługiwanie się nim
- Znajomość EZD
- Mile widziane umiejętności z zakresu zamówień publicznych, np. prowadzenie postępowań w trybie z wolnej ręki