Inspektor

Urząd Morski w Szczecinie
Szczecin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
12 dni temu
Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 136586

Warunki pracy


  • praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie,
  • brak podjazdu - obecność wind,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przygotowuje dokumenty księgowe w celu wprowadzenia do odpowiedniego programu finansowo-księgowego.
  • Dokonuje dekretacji na odpowiednie konto księgowe i wprowadza przygotowane dokumenty do odpowiedniego programu finansowo-księgowego.
  • Uzgadnia i weryfikuje salda i obroty kont inwestycyjnych dotyczących prowadzonych inwestycji i dokonywanych zakupów inwestycyjnych w celu kontroli zgodności księgowań.
  • Uzgadnia i weryfikuje salda i obroty kont rozrachunkowych dotyczących list płac i deklaracji VAT oraz pliku kontrolnego JPK.
  • Rozlicza pod względem finansowym nakłady na budownictwo inwestycyjne i zakupy gotowych dóbr inwestycyjnych.
  • Sporządza protokoły weryfikacyjne i załączniki do bilansu w odpowiadającym jej zakresie w celu podsumowania dokonanych księgowań w bieżącym roku budżetowym.
  • Weryfikuje prawidłowość księgowań dotyczących projektów finansowanych z udziałem środków UE w celu kontroli poprawności księgowań dotyczących analityki projektów zgodnie z wytycznymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w księgowości
  • Znajomość przepisów: ustawa o rachunkowości, ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-07 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury (profil ogólny)

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego z uprawnieniami

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn katastrof budowlanych; przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism;...
  • Inspektor ds. BHP

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do podstawowych obowiązków należy realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), w szczególności: prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru...
  • Specjalista / Specjalistka / Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Organizacji Bezpieczeństwa

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie procedur bezpieczeństwa w obszarze odpowiedzialności oraz ich właściwe przestrzeganie w jednym z oddziałów Spółki; Interpretacja przepisów prawa na potrzeby działalności związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem oraz dostosowywanie polityk i procedur do tych zmian;...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...