Inspektor

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Opole
specjalista (mid)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa10 dni temu
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 137439

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obługa klientów 
  • stres,presja czasu, równoczesna obsługa klientów

Zakres zadań

  • 1. Obsługuje klientów Oddziału Paszportów w zakresie przyjmowania wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w tym:
  • ustala tożsamość osoby wnioskującej i sprawdza wniosek pod względem formalnym, nalicza należną opłatę paszportową,
  • przetwarza dane osobowe w Paszportowym Systemie Obsługi Obywateli (PS2O),
  • przyjmuje i weryfikuje dodatkowe dokumenty niezbędne do wydania paszportu,
  • weryfikuje tożsamość rodzica/opiekuna,
  • pobiera i wprowadza dane biometryczne,
  • przetwarza w systemie PS2O dane o paszportach utraconych, zniszczonych i wymienianych,
  • sprawdza w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • weryfikuje dane osobowe i biometryczne zawarte w paszporcie,
  • anuluje paszporty przekładane przez klientów i potwierdza status wydania paszportu w Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych,
  • 2. Prowadzi depozyt dokumentów paszportowych tj.
  • weryfikuje zgodność danych zawartych w książeczce paszportowej z danymi we wniosku paszportowym oraz kompletuje z wnioskami gotowe paszporty otrzymane z Centrum Personalizacji Dokumentów,
  • wczytuje do systemu paszportowego dane zawarte w mikroprocesorze zamieszczonym w książeczce paszportowej,
  • odpowiada za depozyt dokumentów paszportowych przygotowanych do wydania,
  • 3. Prowadzi ewidencje wniosków po wydaniu dokumentów paszportowych ( kartotekę paszportowa ) tj.
  • włącza do ewidencji wnioski po wydaniu dokumentu paszportowego, kompletując je z dokumentacją dotyczącą wydania pozostałych paszportów,
  • korzysta z archiwalnych dokumentów zgromadzonych w ewidencji,
  • okresowo dokonuje relokacji zasobów ewidencji,
  • Udziela informacji klientom w zakresie spraw paszportowych : bezpośrednio na hali obsługi, telefonicznie i poprzez email,
  • Przyjmuje pisemne oświadczenia dotyczące różnych spraw paszportowych( zgłoszenia utraty paszportu, informacje o zgonie posiadacza paszportu, oświadczenia o rezygnacji z realizacji wniosku paszportowego,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych do ustawy.
  • Otwartość do klientów, uprzejmość, odporność na stres.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i zrozumiały.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z obsługi paszportowego systemu informatycznego
  • Znajomość przepisów w zakresie: kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
  • Ustawy o aktach stanu cywilnego.
  • Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  • Doświadczenie w pracy z klientami.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub poźniej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor / Inspektorka ds. BHP

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sieradz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Pabianice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Specjalista w Wydziale Utrzymania Dróg i Mostów

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 600 - 5 900 zł brutto/mies.
    5 dni
    Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów. Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad...
  • Zastępca Naczelnika w Wydziale Utrzymania Dróg i Mostów

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   6 800 - 7 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    planowanie i realizowanie zadań związanych z rozliczaniem środków przekazywanych na utrzymanie dróg i mostów, udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania, remontu i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale ds. Zabezpieczeń Technicznych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres czynności: wydawanie rekomendacji, zaleceń oraz wytycznych do realizacji w zakresie stosowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach PKP S.A., w szczególności na dworcach kolejowych; opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie systemów zabezpieczenia technicznego w...
  • Specjalista / Specjalistka w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...