kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
17 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Zarządzanie pracą podległego zespołu i motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedażowych; Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur; Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedawców oraz obsługę klienta; Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie grafików pracy;
Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing center in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 3000 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.
Insurance Processes Expert / Assistant Manager
Place of work: Kraków
Ref. no Praca/IPE/AM/KRK
Main accountabilities
Playing the role of subject matter expert
Attending a solution design process
Managing the Team of 30-40 people
Being responsible for Team work supervision, planning and reporting
Being responsible for Team performance
Requirements
Fluent English
Experience in Insurance / Finance – Claims Management process – at least 3 years
Experience in people management – at least 2 years
Customer Service experience
Ability to analyze and identify solution
Ability to explain, argument and convince
Ability of taking independent decisions basing on available facts
Ability of acting independently
Ability to travel within EU but not only
Personal skills
Being an effective Leader/Manager
Ability to work under pressure
Ability to achieve deadlines
Ability to use own initiative
Ability to discuss and convince
Ability of “out of box” thinking
What we offer
Professional development in a dynamic, growing business
Competitive salary with attractive benefit package
Free private medical care
Flex benefits
Additional life insurance
Participation in prestigious international projects
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
17 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Zarządzanie pracą podległego zespołu i motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedażowych; Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur; Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedawców oraz obsługę klienta; Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie grafików pracy;