Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Fakturzystka - Sprzedawca

    ph akmak sc   Łebcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wprowadzania faktur do programy KC Firmy; wystawianie faktur do paragonów; wprowadzanie zamówień do platformy; wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem towaru; bieżące wsparcie pracowników sklepu;
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Fakturzystka Szczecin
Invoice Processing Specialist (Accounting)

Invoice Processing Specialist (Accounting)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
849 dni temu
Invoice Processing Specialist (Accounting)
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we are Business Centre that is responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!

 

About the department

 

The AP team is mainly responsible for processing, booking Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries.

Come to join our ambitious and curious team! We are looking for smart and talented accountant to join our team supporting over 30 offices worldwide.

 

About the role

At your job you'll be mostly responsible for:

  • verifying, processing and booking the invoices issued by suppliers
  • communication with third parties in case of invoice questions or discrepancies
  • creation and updating of vendor master data
  • reconciliation of vendors statements
  • month-end closing activities including general ledger reconciliations

Qualifications

 

We are looking for someone who is eager and a fast learner, and very well-organized. Join us, if you have a set of below skills:

  • Good knowledge of English
  • Experience or background in accountancy will be appreciated
  • Good command of Excel – talent to adjust unstructured information into clear, concise written summaries and reports
  • Engagement and effective communication – brief, honest and polite

As the others rely on us, we are looking for someone who manages deadlines and take full responsibility. 

 

What we offer?


We offer you a unique opportunity to grow within the organization, to develop personal abilities and to develop others in achieving their goals. You can expect to enter a global ‘one company’ that offers both great challenges and great rewards.

  • No probation period – long-term contract from the start
  • Challenging tasks and growth opportunities in a motivating work environment
  • Gaining experience in an international organization
  • Competitive salary with attractive benefit package
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
  • Internal trainings

That's not all! We have even more for you!

  • Modern workplace
  • No dress code zone
  • Great winter and summer events, and family picnics
  • Delicious coffee and fresh fruits
  • Private medical care
  • Sports card
  • Transportation co-funding
  • Restaurant card
  • Holiday bonus and occasional cards

Deadline


We will take candidates into the recruitment process continuously so do not hesitate to apply on-line via our job portal. We will close the position down once we have found the right candidate.

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Fakturzystka - Sprzedawca

    ph akmak sc   Łebcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wprowadzania faktur do programy KC Firmy; wystawianie faktur do paragonów; wprowadzanie zamówień do platformy; wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem towaru; bieżące wsparcie pracowników sklepu;
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Administrator / Administratorka Budowy

    NES Global Talent   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...