- Udział w opracowaniu założeń technicznych oraz rozwoju platformy telewizyjnej.
- Diagnozowanie problemów technicznych i optymalizacja wydajności systemów.
- Współpraca z klientem biznesowym w procesie definiowania wymagań i specyfikacji rozwoju platformy telewizyjnej.
- Współpraca techniczna z dostawcami platformy telewizyjnej oraz systemów wspomagających.
- Testowanie usług telewizyjnych
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz dobrą znajomość jednego lub kilku obszarów:
- Bazy danych, w szczególności Postgress;
- OpenStack i Ceph, Elasticsearch;
- Swagger, OpenApi, Postman;
- Architektura systemów informatycznych bazująca na mikroserwisach / kontenerach;
- Systemy wysokiej dostępności z georedundancją;
- Aplikacje „webowe”, technologie HTML5, JS oraz technologie odtwarzania zaszyfrowanych (DRM) treści strumieniowanych (DASH, HLS) w przeglądarkach webowych;
- Aplikacje wideo na urządzenia mobilne i STB (m.in. Android, Android TV, iOS, AppleTV, Chromecast, Linux) oraz zagadnienia związane z odtwarzaniem treści strumieniowanych.
- Znasz technologie sieciowe i środowiska Linux.
- Znasz techniki i narzędzia wspomagające analizę awaryjności systemów i aplikacji.
- Potrafisz budować środowiska testowe i posiadasz znajomość zagadnień związanych z testowaniem systemów, API REST oraz aplikacji.
- Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne).
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, telekomunikacja).
- w pracy z klientami biznesowymi i umiejętność przełożenia wymagań na rozwiązania techniczne.
- w projektowaniu rozproszonych, wysokodostępnych i wysokowydajnych platform usługowych.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.