Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Analiza oraz przegląd dokumentacji technicznej projektów oraz proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych
- Bieżąca kontrola oraz nadzór nad procesem naprawy usterek zgłaszanych przez klientów
- Wsparcie w poszukiwaniu podwykonawców
- Udział w wizjach lokalnych dotyczących potencjalnych projektów
- Realizacja zobowiązań gwarancyjnych wobec klientów poprzez udział w przeglądach gwarancyjnych
- Monitorowanie oraz kontrola kosztów gwarancyjnych
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego jako dodatkowy atut
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej oraz proponowanie rozwiązań optymalizujących koszty
- Bardzo dobra obsługa komputera a w szczególności programów takich jak: MS Excel, MS Project, AutoCAD
- Stabilną pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie