Chassis Brakes International Poland z siedzibą we Wrocławiu, jest firmą należącą do Chassis Brakes International. Chassis Brakes specjalizuje się w produkcji hamulców bębnowych i zacisków hamulcowych. Naszymi głównymi klientami są: VW, Audi, BMW, Fiat, Dacia, Renault i Mercedes. Zakłady znajdują się w 14 krajach w Europie, Ameryce Południowej, Azji oraz Australii.
Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:
(obszar kontaktu z klientem i jakości wewnętrznej)
-
Nadzór nad jakością wewnętrzną swojego obszaru, prowadzenie spotkań, koordynowanie oraz monitorowanie działań usprawniających
-
Uczestniczenie w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych wewnętrznych oraz związanych z klientem zewnętrznym
-
Wdrażanie i nadzorowanie stosowania narzędzi jakościowych, przeprowadzanie szkoleń
-
Uczestnictwo w nowych projektach dotyczących obszaru produkcyjnego
-
Analizę zwrotów reklamacyjnych
-
Przygotowywanie prezentacji oraz opracowywanie raportów a także planowanie i wdrażanie działań projakościowych
-
Udział oraz zarządzanie wizytami klientów oraz audytami
-
Koordynację komunikacji pomiędzy fabryką, a Centralą w przypadku reklamacji jakościowych
-
Wykształcenie wyższe techniczne (zarządzanie jakością, produkcją, mechanika i budowa maszyn, pokrewne)
-
Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej na podobnym stanowisku (preferowany kontakt z klientem; jakość wewnętrzna )
-
Znajomość narzędzi jakościowych (8D, Ishikawa, 5 Why, Pareto, APQP, SPC, FMEA)
-
Znajomość wymagań systemu ISO/TS
-
Znajomość portali klienta – B2B
-
Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka francuskiego/ niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
-
Umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów
-
Orientacja na klienta i jakość oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne