(oddział Kraków, obszar działania województwo Małopolskie i Śląskie)
- Jasny system wynagrodzenia:
- Przez okres 6-miesięcy stałe wynagrodzenie;
- Po okresie 6-miesięcy - stałe wynagrodzenie wraz z możliwością uzyskania dodatkowego bonusu finansowego uzależnionego od wyników pracy;
- Elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę, umowa zlecenie lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą na okres 12-miesięcy);
- Domową, niekorporacyjną atmosferę pracy;
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon oraz samochód (z możliwością wykorzystywania go do celów prywatnych);
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego - udział w szkoleniach technicznych, handlowych oraz zwiększające kompetencje miękkie – także szkolenia w renomowanych placówkach branżowych (np. CNBOP);
- Dofinansowanie do karty Fit Profit;
- Udział w Pracowniczych Planów Kapitałowych;
- Wyjazdy i spotkania integracyjne;
- Możliwość wyjazdów zagranicznych;
- Dofinansowanie do wypoczynku;
- Bonusy świąteczne;
- Zniżki na firmowe produkty i usługi.
- Realizacja długo- i krótkofalowej polityki sprzedażowej firmy:
- Aktywne pozyskiwanie nowych firm i współpraca z obecnymi;
- Przygotowywanie ofert handlowych i spotkania z klientami (praca biurowo-terenowa);
- Prowadzenie negocjacji z klientami;
- Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów dot. oferowanych rozwiązań;
- Opracowywanie propozycji systemów zabezpieczeń dla różnych obiektów;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami, projektantami oraz naszymi partnerami;
- Cykliczny udział w szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku inżyniera sprzedaży (produktowe, przygotowywanie ofert, czytanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta, podstawowa konfiguracja urządzeń i inne). Szkolenia będą realizowane przez ekspertów z naszej firmy oraz trenerów producentów.
- Posiadasz wykształcenie techniczne;
- Obsługujesz system Windows oraz pakiet MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
- Potrafisz pracować na CRM;
- Cechuje Cię zaangażowanie, konsekwencja w działaniu oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Możesz pochwalić się bardzo dobrą organizacją pracy własnej oraz samodzielnością;
- Masz prawo jazdy kat. B.
- Znajomość systemu Comarch - Optima;
- Znajomość systemów zabezpieczeń takich jakich: monitoring (CCTV), systemy alarmowe (SSWiN), kontrola dostępu (KD), systemy przeciwpożarowe (SSP) czy dźwiękowe systemy ostrzegania i nagłośnienia (DSO) będzie dodatkowym atutem.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk „aplikuj”.
Poznaj
DTS System Sp. z o.o.
Firma DTS SYSTEM Sp. z o.o. prężnie prowadzi swoją działalność na polskim rynku od 2001 roku jako dystrybutor współpracując z największymi producentami. Silna pozycja oraz ciągły, dynamiczny rozwój w branży jest wynikiem wieloletniego doświadczenia naszych pracowników, jakości dostarczanych rozwiązań oraz podtrzymywaniem długoletnich relacji partnerskich ze swoimi klientami. Dzięki temu nasza firma cieszy się uznaniem wśród inwestorów, wykonawców i projektantów.
Poszerzające się grono zadowolonych klientów utwierdza nas w przekonaniu, że wysokie kwalifikacje i długoletnia praktyka w branży to cechy, w które warto inwestować. Ponadto jesteśmy na bieżąco z obwiązującymi trendami, dzięki czemu osiągamy przewagę nad naszymi konkurentami. Na co dzień z powodzeniem opracowujemy wszelakie koncepcje, wspieramy przy projektowaniu systemów oraz dostarczamy wysokiej jakości sprzęt z zakresu:
- telewizji przemysłowej,
- systemów alarmowych,
- systemów sygnalizacji pożaru,
- nagłośnienia,
- systemów kongresowych,
- systemów wiedeofonowych i domofonowych,
- kontroli dostępu,
- systemów oddymiania,
- systemów integrujących.
Aby zapewnić profesjonalną obsługę naszych klientów oferujemy im wsparcie poprzez cykliczną organizację szkoleń prowadzonych przez najlepszych specjalistów z branży. Nasz zespół kieruje się prostą zasadą: „Nie zatrzymuj wiedzy dla siebie, dziel się nią”.
W naszej pracy nie boimy się stawać także naprzeciwko rzeczy, które wydawałyby się niemożliwe. Każdy przypadek traktujemy jako wyzwanie, poprzez które zdobywamy nowe doświadczenie.
Jeśli poszukują Państwo nowoczesnych, niezawodnych rozwiązań technologicznych, to nasza firma jest po to by je dostarczyć.
Nasza dotychczasowa działalność na rynku została doceniona przez naszych producentów. Zaangażowanie i praca naszych pracowników powoduje, że firma DTS SYSTEM jest wynagradzana poprzez przyznawanie licznnych nagród, znajdując się tym samym w czołówce firm dystrybutorskich w kraju. Ponadto wielu naszych pracowników nagradzanych jest za osiągniecia indywidulane.
Firma DTS SYSTEM oprócz centrali w Lublinie, posiada także trzy oddziały - w Rzeszowie, Krakowie, Łodzi oraz przedstawicielstwo w Bydgoszczy. Wszystkie lokalizacje oddziałów wybierane są z największą starannością, tak aby ułatwić Państwu dojazd do naszych biur oraz spotkanie z naszymi pracownikami. Ponadto stosujemy szereg ulatwień dla naszych klientów, m.in. zapewniamy miejsca parkingowe. Poniżej znajdują się zdjęcia ukazujące wygląd naszych oddziałów.
Zapraszamy do naszych oddziałów oraz kontaktu z naszymi pracownikami !