Inżynier technicznego wsparcia sprzedaży dla klientów biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ESTI/ESG/BRAVO
Zakres odpowiedzialności
- Dostarczanie rozwiązań bazujących na Digital Signage oraz konsultowanie rozwiązań sprzętowych dla klientów Samsunga w Europie
- Zbieranie i analiza wymagań technicznych oraz kierowanie pracami związanymi ze zmianami, tak aby produkt spełniał specyficzne potrzeby klienta
- Współpraca z działami sprzedaży i marketingu Samsunga w celu planowania strategii produktowych
- Tworzenie dokumentacji technicznych
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Podróże służbowe krajowe i zagraniczne do 50%, wdrożenia u klienta na miejscu
Wymagania
- Wykształcenie wyższe o specjalności informatyka, elektronika, telekomunikacja i/lub pokrewne
- 3 lub więcej lat doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientami
- Doświadczenie w pracy z różnymi technologiami IT
- Doświadczenie w pracy z technologiami www – wymagane do przygotowania dema oraz szkoleń praktycznych
- Wiedza o najlepszych praktykach w zarządzaniu usługami oraz procesie sprzedaży
- Osoba dynamiczna, nie bojąca się wyzwań, nakierowana na pracę w zespole
- Dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne i zarządzania
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Kwalifikacje będące dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy z sieciami
- Doświadczenie w pracy z aplikacjami i rozwiązaniami typu klient-serwer
- Doświadczenie w programowaniu w językach skryptowych
- Doświadczenie w pracy z bazami danych (Postgre-SQL or MySQL or Microsoft SQL)
- Doświadczenie w pracy z zespołami sprzedaż oraz klientami zewnętrznymi
- Biegła znajomość drugiego języka używanego w Europie
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Prywatną opiekę medyczną (w tym stomatologiczną)
- Karty Multisport i Benefit
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę lunchową
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego; możliwość nauki języka koreańskiego
- Dostęp do naszych najnowszych produktów