Grupa Volvo jest jednym z czołowych światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych oraz systemów napędowych do łodzi motorowych i urządzeń przemysłowych, oferowanych w ramach wiodących marek, takich jak: Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus, Sunwin Bus i Volvo Penta. Grupa oferuje również usługi informatyczne i finansowe.
Z Volvo Buses, jednym z czołowych światowych dostawców produktów i usług dla branży autobusowej, posiadjącym w portfolio takie marki jak: Volvo, Nova Bus, Prevost, UD Bus i Sunwin Bus, dołączysz do globalnego, różnorodnego zespołu ludzi pełnych energii, pasji i szacunku dla człowieka, którzy razem chcą osiągnąć cel Grupy Volvo - być światowym liderem w zrównoważonych rozwiązaniach transportowych.
|
Volvo Polska Centrum Przemysłowe, Dział ds Projektów & IT Zarządzania Łańcuchem Dostaw poszukuje kandydata na stanowisko:
Inżynier Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Zakres obowiązków:
- Projektowanie procesów logistycznych wraz z opracowaniem procedur
i instrukcji roboczych
- Definiowanie instrukcji opakowaniowych
- Określanie zapotrzebowania
i współprojektowanie przyrządów do operacji logistycznych
- Projektowanie układu przestrzennego magazynu, wyposażenia
i rozmieszczenia materiałów
- Szacowanie ilości i objętości materiałów oraz kontrolowanie wypełnienia pojemności magazynu
- Klasyfikacja i parametryzacja części produkcyjnych zgodnie z zadanymi kryteriami
- Kontakt z dostawcami w zakresie ustalania warunków współpracy
- Prowadzenie projektów, planowanie działań, określanie zasobów, terminów oraz współpraca z wykonawcami
- Planowanie i przygotowywanie wniosków inwestycyjnych
- Rozwiązywanie zadań i problemów zgodnie z przyjęta metodologią
- Reprezentowanie Działu Logistyki
w projektach lokalnych i globalnych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (techniczne, mechaniczne)
- Minimum 2 letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w obszarze inżynierii logistyki lub produkcji
- Doświadczenie w mapowaniu
i projektowaniu strumienia wartości
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Znajomość procesów i procedur logistycznych, szczególnie w obszarze magazynowym
- Znajomość metodologii Lean Manufacturing
- Dobra znajomość języka angielskiego
w mowie i piśmie
- Biegła obsługa narzędzi pakietu MS Office (Excel, Access, VBA)
- Umiejętność analizy danych, opracowywania narzędzi kalkulacyjnych i prezentacji
- Znajomość systemów klasy MRP (SAP)
- Zorientowanie na zadania, zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji
- Systematyczność, planowanie
i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole
Co nas wyróżnia?
- Najwyższe standardy kultury organizacyjnej opartej na szwedzkich wzorcach
- Odpowiedzialna i pełna wyzwań praca
z wykorzystaniem najnowszych technologii
- Współpraca z profesjonalistami oraz możliwości rozwoju i kariery w globalnych strukturach
- Międzynarodowe projekty, wieloletnie doświadczenie, ugruntowana pozycja na rynku
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz wdrożenie w zakres obowiązków pod okiem mentora
- Przyjazne miejsce pracy: nowoczesny campus wraz z placówką medyczną, restauracją, terenami rekreacyjnymi (boiska sportowe i korty tenisowe)
Pracujemy z pasją, energią i szacunkiem dla człowieka!
Oferujemy zatrudnienie przez firmę zewnętrzną.
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo na okres ok. 1 roku.
Miejsce pracy: Wrocław
|