Najnowsze oferty pracy

  • Key Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
  • Junior Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz odpowiedzialny/-a za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta, Wyposażymy Cię w wiedzę o sposobach współpracy z klientami Benefit Systems, Otrzymasz niezbędny...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży w branży kultury oraz rozrywki

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i analiz; Utrzymywanie kontaktów handlowych zarówno nowymi jak i aktualnymi klientami firmy; Realizacja celów sprzedażowych; Monitorowanie rynku i działań konkurencji;
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 72    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Key Account Manager

    EAP24   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    6 dni
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...
  • Specjalista Biura Sprzedaży

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Account Manager

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
800 dni temu
At CEVA, we believe that logistics is a people business, that’s why we create an environment of trust and team spirit - we encourage initiative and we empower our talent to grow in their careers. We are supply chain experts and live and breathe it every day. We offer a broad range of services in Contract Logistics, Air, Ocean and Ground management thanks to our 78,000 employees, operating in more than 160 countries. At CEVA, we are passionate about our work and the value we deliver to our customers and as a company, we are growing at a fast pace - do you Dare to Grow with us?
IT Account Manager
Job location: Warszawa

YOUR ROLE


IT Account Manager acts as a primary point of contact between region/country product line owners, internal business partners and external customer.

 

The main goal is to enable a good functioning relationship between operations and IT.

 

This is achieved by building long term relationships with key stakeholders within the regions, defining fit-for-purpose IT solutions for running operations, managing the change management process and overall ensuring proper and timely interaction occurs between operations and IT.

 

WHAT ARE YOU GOING TO DO?
  • Act as IT counterpart accountable for dedicated Customer account, being the point of contact for the Customer, maintaining relationship between business and IT.
  • Develop in-depth knowledge of how business/product functions; provide guidance and assistance in prioritizing technology needs; facilitate development of Customers digital roadmaps, drive and participate in demand management process for business/product requests.
  • Provide on request IT engagement process towards BD/Operations for new opportunities / business retention and development, engage key IT decisions makers to improve CEVA’s offer accuracy and time to market.
  • Provide access to technical and non-technical expertise in identifying, evaluating, developing system solutions and procedures that are cost effective and meet user requirements.
  • Advocating for the business/product, guide projects from conception to implementation supporting both business/product and IT project teams in issue resolution. Monitoring progress via project Steerco’s.
  • Act as escalation point for business/product line owners to help identify root cause issues and resolve chronic IT problems. Provide Client related reporting (RCAs, AAR) by engaging country/regional service management teams.
  • Proactively seek to expand relationships with business/product and identify business/product strategy and align on technology initiatives accordingly. Drive business towards use of CEVA IT strategic solutions and core products, apply best practices and corporate standards.
  • Responsible for IT costs recharged to local country contracts; responsibilities include: management of project/CR related estimations, budgets and expenses, calculation of TCO, ROI customer billing, invoice reconciliations, and troubleshooting financial related issues.
  • Participate in QBIR’s with the product/business stakeholders in the country and represent IT in internal customer M/QBRs on invitation.
  • Drive business agenda for legacy systems replacements as well as IT digital initiatives, contribute to businesses innovation agenda and improvement programs.
  • Initiate projects/CRs handover from business to IT, monitor its progress and execution until project or change request is provided and handed over to support.
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
  • 5 years of relevant technical or business work experience, especially within management of pre and post sales customer support.
  • Experience in implementation and delivery services, preferable for large complex projects and customers.
  • Very good command of English, good command of other European languages would be considered a plus.
  • Bachelor’s degree in IT or Business (or equivalent experience).
  • Ability to utilize best practices and methodologies to ensure demand management and planning, projects portfolio management and support for customers are met.
  • Ability to understand inter-dependencies between IT and Customer or business initiatives to effectively leverage resources.
  • SWOT analysis and problem-solving competences. Proven experience implementing IT solutions and communicating with stakeholders on various levels.
  • Understanding of Customer or business functional needs and operating environments.
  • Ability to review and change processes to achieve best practice standards.
  • ITIL and / or PMI/Prince2 certificates and experience with WMS and TMS systems and / or Blue Yonder DLx Dispatcher are nice to have.
  • Knowledge of PMM, Top Class solution design, specialized products and supply chain technologies.
  • Outstanding influence, communication and de-escalation skills to gain commitment from others and foster collaboration.
  • Excellent situation management and leadership in critical situations.
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
  • Interesting, independent job in a global organization with multiple development opportunities,
  • Friendly work atmosphere & market competitive package (bonus, private medical care, life insurance, benefit system)

As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviours and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

 

Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.



As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Key Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
  • Junior Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz odpowiedzialny/-a za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta, Wyposażymy Cię w wiedzę o sposobach współpracy z klientami Benefit Systems, Otrzymasz niezbędny...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży w branży kultury oraz rozrywki

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i analiz; Utrzymywanie kontaktów handlowych zarówno nowymi jak i aktualnymi klientami firmy; Realizacja celów sprzedażowych; Monitorowanie rynku i działań konkurencji;
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 72    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Key Account Manager

    EAP24   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    6 dni
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...
  • Specjalista Biura Sprzedaży

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...