HOTEL MGALLERY WROCŁAW
- Manages network operations to include: troubleshooting connectivity problems; adding/terminating users; assigning rights and access; resetting passwords; establishing e-mail addresses; assessing and reporting operational status; performing backups and restores;
- Ensure to manage daily operations related to IT,
- Ensuring a smooth operation and therefore contribute to maximizing guest satisfaction consistent with Accor International standards and to be of service at all times to computer users of all levels including guests
- Proactively assists team in their IT related challenges.
- Helps social media coordinator to professionally accomplish tasks.
- Supports large events IT requests.
- Helping customers and colleagues is a priority skill.
- Keeps contact with owning and managing company.
- Performs routine preventive maintenance on hardware and software.Ensures networks, workstations, operating systems and software applications are operational; ensures hardware and software is patched and/or updated; ensures all analog and broadband circuits are operational in accordance with vendor specifications.
- Ensures for the availability, continuity and security of data and information pertaining to the organization.
- Respects confidentiality in discussing talents and organizational matters; also maintains confidentiality of organization and personnel related information.
- To be fully aware and conversant of ACCOR policies and procedures and is responsible to integrate them in the day to day operation.
- University degree
- Strong IT backgroud
- Fluent Polish and English
- Min. 4 years of experience as IT Specialist/Coordinator
- Interesting and challenging job
- Being the pillar of the pre-opening team of the first hotel in Poland under this exceptional Luxury brand
- Opportunities for professional and personal growth
- Interesting and diverse mission
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.