IT Help Desk - 2 linia wsparcia z j. węgierskim lub hiszpańskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1404-283914
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla naszego Klienta w Krakowie, międzynarodowej organizacji z sektora IT, poszukujemy Kandydatów, którzy chcieliby rozpocząć lub kontynuować karierę na stanowisku: IT Help Desk - 2 linia wsparcia z j. węgierskim lub hiszpańskim
Opis stanowiska:
- Druga linia IT Help Desk
- Wsparcie techniczne klientów zagranicznych
- Pomoc techniczna/wsparcie merytoryczne dla konsultantów 1 linii
- Instalacja/Konfiguracja hardware/software
- Identyfikacja stopnia trudności zgłoszeń, przekierowywanie do odpowiednich jednostek
- Tworzenie/kasowanie, zmiany haseł, konfiguracja kont użytkowników
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów
- Przeprowadzanie mini szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi software/hardware
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
Wymagania:
- Biegła znajomość języka węgierskiego lub hiszpańskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Min. 1 rok doświadczenie na podobnym stanowisku
- Nastawienie pro klienckie
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Dogłębna wiedza na temat Windows, Office, Active Directory, Outlook 2003/2010, WAN/LAN, Cookies, MAC/IP adress
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Nowoczesne środowisko pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Profesjonalne szkolenia
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę
- Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV na adres:
pawel.rokosa@cpljobs.pl