Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Helpdesk Junior Specialist

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3090 dni temu

Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.

 

Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.

 

A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.

IT Helpdesk Junior Specialist
Kraków
Nr ref.: 4843

Requirements:

  • Very good command of English (written and spoken) •
  • Good command of German will be an asset •
  • Good knowledge of MS Office •
  • Practical experience as IT Specialist in an hetero-generous IT environment or IT help desk experience will be an asset •
  • Strong communication and organization skills •
  • Customer service orientation •
  • Problem solving •
  • Analytical skills

Responsibilities:

  • Access Management:
    • Ensure that the application access and system authorizations for the users are available •
    • Manage/order application access and system authorizations for new users
    • Withdraw access and authorizations for retired employees
    • Coordination/cooperation with the application responsible in the group companies, IT Help Desks, the users and the IT Migration Team •
    • Support users in system access and authorization tests
  • Problem Management: •
    • User support in case of any problem/issue •
    • Identification of affected IT infrastructure (application, network, device etc.) and forwarding to responsible IT help desk/IT department •
    • Tracking of problem solving and user feedback •
    • Support users during tests after error treatment
  • Order Management: •
    • Ordering of hardware, peripherals and accounts for new users
    • Unsubscribing of hardware, peripherals and accounts in case of retirement •
    • Tracking of delivery and installation of devices •
    • Support users in device handling

We offer:

  • Challenging work in an international environment under highest standards
  • Attractive benefits and bonus system •
  • Friendly work environment •
  • Opportunity to work with people from different cultures and nations •
  • Language skills development opportunities •
  • Job stability and flexible working time •
  • Mother friendly company
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...