Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Infrastruktury IT

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Koordynacja pracy kluczowych zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura, Sieci, Bezpieczeństwo). Współpraca i negocjacje z dostawcami, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi. Aktywny monitoring infrastruktury IT, sieci oraz kluczowych wskaźników wydajności (KPI). Udział we wsparciu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Help Desk Warszawa
IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Power Media S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3456 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.


IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: STL/WAW/EŁ

Dla naszego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko IT Helpdesk Team Leader do bezpośredniej współpracy (nie outsourcing)


Obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem, przepływem pracy i zasobów.
  • Dbanie o rozwój i motywację członków zespołu.
  • Nadzór nad urlopami, zwolnieniami oraz szkoleniami pracowniczymi.
  • Przeprowadzanie rekrutacji oraz selekcji do zespołu.
  • Odpowiedzialność za zgodność pracy zespołu z polityką firmy.
  • Zarządzanie operacyjne.
  • Zapewnienie optymalnego świadczenia usług.
  • Zarządzanie ważnymi kwestiami związanymi z klientami.
  • Tworzenie statystyk i raportów zgodnie z potrzebami.
  • Budowanie efektywnych relacji z partnerami biznesowymi.
  • Zarządzanie projektami.
  • Ciągła poprawa jakości świadczonych usług.

 

Kwalifikacje:

  • Doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (10 osób).
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w środowisku help desk.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Głębokie rozumienie zagadnień zarządzania zasobami i SLA w ramach usług IT.
  • Umiejętność planowania, organizowania i pełnego wykorzystania zasobów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Dogłębna znajomość procedur i polityk wsparcia. Umiejętność ich tworzenia i wdrażania.
  • Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Zaawansowana znajomość środowiska Microsoft - sieci, hardware oraz software.
  • Umiejętność podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i nieoczekiwanych.
  • Silne wiedza techniczna.
  • Doświadczenie w prowadzeniu zespołu.
  • Umiejętność skutecznego zarządzania czasem.
  • Zdolność do ścisłej współpracy w zespole.
  • Doświadczenie w szkoleniu innych.
  • Cierpliwość, wyrozumiałość, elastyczność i poczucie humoru.

Oferujemy:

  • Stabilna, bezpośrednia współpraca na zasadach B2B lub umowy o pracę.
  • Dodatkowe benefity: służbowy samochód, telefon.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość rozwoju osobistego.
  • Świetną atmosferę.
  • Elastyczny pakiet benefitów.

 

Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:


"Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu przez IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) we Wrocławiu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."

Jednocześnie, działając na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IFIRMA SA ( dawniej Power Media S.A.) z siedziba przy ul. Grabiszynskiej 241 B, we Wroclawiu (kod pocztowy: 53-234), przy ul. Grabiszyńskiej 241 B, we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-234),
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia tego i przyszłych procesów rekrutacji,
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Więcej informacji na stronie www.power.com.pl/proces-rekrutacji/jobs

 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Infrastruktury IT

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Koordynacja pracy kluczowych zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura, Sieci, Bezpieczeństwo). Współpraca i negocjacje z dostawcami, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi. Aktywny monitoring infrastruktury IT, sieci oraz kluczowych wskaźników wydajności (KPI). Udział we wsparciu...