Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    OPIS STANOWISKA Zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych produktów i usług. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Service Desk Engineer

GlobalLogic Poland sp. z o.o.
Zielona Góra
praca stacjonarna
3075 dni temu
IT Service Desk Engineer
Work Location: Zielona Góra
Project description

 

We are looking for a talented Engineer, who wants to develop in the area of System Administration/Service Desk Support. If you want to join a dynamic organization, learn new tools and technologies and be part of a great team – join us!

 

You will be responsible for
  • Install working places for newcomers. Prepare and install standard IT environment (desktops, laptops, peripheral equipment)
  • Configure and commutate network and telecommunication links
  • Install, assemble and configure peripherals, network switches/routers, hardware servers
  • Pull cables and rewire or direct the rewiring of cables as required for new installations and office reconfiguration
  • Respond to support requests, diagnosing equipment and configuration issues with a variety of applications on desktops and laptops
  • Troubleshoot problems with computer systems, including troubleshooting hardware and software, e-mail, network and peripheral equipment problems
  • Ownership, monitor and track assigned requests in ticket- tracking system
Requirements
  • Experience in systems administration, consulting and excellent customer service skills
  • Knowledge in administration and configuration of Windows, Unix, MacOS based systems
  • Knowledge in administration and configuration of AD, DNS, DHCP
  • Knowledge in administration and configuration of network workstations, servers and other networking equipment
  • Ambition to learn new systems, procedures, techniques in a short period of time
  • Willingness and ability to plan and perform tasks before the deadline
  • At least intermediate level of English
  • Good communication and problem solving skills
We Offer
  • Great working atmosphere in an international team of excellent specialists
  • The culture of open communication and exchange of experience, access to the latest technology and our know-how
  • Participation in interesting and varied projects (local and international), the possibility of foreign travel
  • Development paths suited to individual talents: international exchange of knowledge, professional certifications
  • Working conditions that will give you a sense of financial security and will make your dreams come true
  • Flexible working time
  • A rich benefits package: private medical care, group life insurance, travel insurance, food subsidies, participation in sport classes, cultural activities
  • Delicious coffee and 20 different tea flavors

Send you application by clicking "Aplikuj Teraz" button.

Your message subject shall include job position.

By sending application, I agree with the processing of my personal data by GlobalLogic in connection with the selection procedure for a job position in the company. My information will be stored in the database of applicants of GlobalLogic which may use this data to contact candidates when new job opportunities are opened. I have read GlobalLogic Privacy Policy (https://www.globallogic.com/pl/privacy-policy/) and I am aware of my rights and I know that I can withdraw my consent at any time. I know how to reach GlobalLogic for such purposes.

 

Podobne oferty

  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    OPIS STANOWISKA Zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych produktów i usług. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...