Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Sieci i Systemów

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Kluczowe Obowiązki: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury: sieć, serwery, BMS, CCTV, systemy dostępu. Świadczenie wsparcia Helpdesk dla personelu hotelu. Zarządzanie konfiguracją i konserwacja sprzętu IT (PC, urządzenia sieciowe). Diagnostyka łączności i rozwiązywanie...
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Informatyk / Informatyczka

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Service Desk Specialist

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1462 dni temu
IT Service Desk Specialist
Warszawa
Nr ref.: 163

IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. 


In Nordea, we’re harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A tech revolution is underway – and you can make an impact. Though we’re a Nordic bank, we’re also one of the largest IT employers in Tricity and Warsaw. Working with international teams in an inspiring working environment, you’ll have lots of opportunities to expand your skills and advance your career. 

About this opportunity

 

As an IT Service Desk Specialist you will work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be solved. You will be responsible for supporting end users in case of IT failures or standard requests according to defined processes. You will act as first level support to all end users (single point of contact).

 

What you’ll be doing:

  • Provide support to end users through all appropriate channels, such as phone or ITSM tools regarding any kind of IT-related problems to ensure high availability for customers
  • Align IT activity to business, prioritize and assign necessary resources to swiftly close end users’ problems  
  • Interact with second line support or external vendors in all tasks related to IT infrastructure and application problems or requests in order to avoid or solve problems and incidents  
  • Track, prioritize and document all incidents reported to the service desk using the relevant tools following the incident management procedure to avoid future incidents  
  • Diagnose software and hardware problems in order to find the right solution and thereby help the end user  
  • Actively participate in knowledge sharing among colleagues in order to create and implement best practice  
  • Take responsibility for own learning and keep updated within own area of responsibility to secure continuous competence building and personal growth 

You will be working with a lot of great colleagues in our new office in Warsaw. Please note we work from Monday till Sunday, covering shifts between 6:00 and 22:00. However, weekend shifts are once every a couple of months.


Who you are

 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us.

 

Your experience and background:

  • You have at least 1 years of experience from a similar position and maybe you have a bachelor’s degree (computer science or likely) 
  • You have knowledge of ITIL methodology – knowledge of incident, change and problem management will be considered an advantage
  • You are open-minded as a person and like to work in a role with high customer-focus. Furthermore, you have very good communication skills and are solution oriented with a ca-do approach when dealing with challenges
  • We expect that you speak and write English fluently.

If this sounds like you, get in touch!

 

Next steps

Submit your application no later than 13/01/2022.

At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

Please include permit for processing personal data in CV as following:

In accordance with art. 6 (1) a and b. Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) hereinafter ‘GDPR’. I agree to have: my personal data, education and employment history proceeded for the purposes of current and future recruitment processes in Nordea Bank Abp.

The administrator of your personal data is: Nordea Bank Abp operating in Poland through its Branch, address: Aleja Edwarda Rydza Śmiglego 20, 93-281 Łodź. Your personal data will be processed for the recruitment processes in Nordea Bank Abp. You have a right to access your personal data, right to rectify and right to delete. Disclosing the personal data in the scope specified by the provisions of Polish Labour Code from 26 June 1974 and executive acts are mandatory. Providing personal data is necessary to conduct the recruitment processes. The request for the deletion of your personal data means resignation from further participation in recruitment processes and causes the immediate removal of your application. Detailed information concerning processing of your personal data can be found at: https://www.nordea.com/en/doc/privacy-policy.2021.pdf

We reserve the right to reply only to selected applications.

 

 

 

Podobne oferty

  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Sieci i Systemów

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Kluczowe Obowiązki: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury: sieć, serwery, BMS, CCTV, systemy dostępu. Świadczenie wsparcia Helpdesk dla personelu hotelu. Zarządzanie konfiguracją i konserwacja sprzętu IT (PC, urządzenia sieciowe). Diagnostyka łączności i rozwiązywanie...
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Informatyk / Informatyczka

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...