Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Service Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika (ok. 1,5 roku)
Zadania na stanowisku:
- Odpowiedzialność za wsparcie techniczne w obszarze IT dla spółek Grupy świadczących usługi na lokalnym rynku.
- Odpowiedzialność za realizację wymaganych umów SLA
- Wdrażanie i realizacja procesów dostosowanych do standardów określonych na poziomie Grupy
- Odpowiedzialność za budżet OPEX/CAPEX w obszarze wsparcia technicznego IT przy jednoczesnej dbałości o optymalizację i kontrolę kosztów
- Proaktywna identyfikacja obszarów do poprawy w ramach wsparcia technicznego IT oraz odpowiedzialność za realizację usprawnień i optymalizacji procesów
Wymagania:
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze serwisu IT
- Znajomość kodeksu postępowania ITIL z poziomu Service Delivery
- Wiedza praktyczna z zakresu zarządzania projektami IT
- Doświadczenie w pracy na platformie ServiceNow (lub podobnej)
- Dobra znajomość standardów technicznych i architektury IT
- Specjalistyczna wiedza z zakresu procesów, narzędzi oraz technik stosowanych w serwisie IT
- Skuteczne umiejętności organizacyjne, negocjacyjne oraz wywierania wpływu
- Doświadczenie w zarządzaniu zewnętrznymi dostawcami usług IT
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Przyjazną, otwartą kulturę organizacyjną – ponad 50% naszych Pracowników jest z nami od ponad 5 lat
- Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
- Konkurencyjne wynagrodzenie, system premiowy i ciekawe programy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami
- Pakiet świadczeń dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna)
- Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie i pakiet rekreacyjno-sportowy)
- Możliwość uczestnictwa w programie wolontariatu Pracowniczego, dofinansowanie pasji Pracowników