Najnowsze oferty pracy

  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    wspierać pracę działu IT w jego działaniach, nadzorować infrastrukturę sieciową, nadzorować sprzęt komputerowy, nadzorować centralę telefoniczną, tworzyć zestawienia SQL, wspierać obsługę oprogramowania firmy StreamSoft (w tym Prestiż PC Biznes) oraz wprowadzać dane do systemu,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. IT Kraków
IT Specialist (L2 Support) with Portuguese

IT Specialist (L2 Support) with Portuguese

HCL Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
rekrutacja online
1115 dni temu

HCL Technologies is a next-generation global technology company that helps enterprises reimagine their businesses for the digital age. Our technology products, services and engineering are built on four decades of innovation, with a world-renowned management philosophy, a strong culture of invention and risk-taking, and a relentless focus on customer relationships. With a worldwide network of R&D, innovation labs and delivery centers, and 150,000+ ‘Ideapreneurs’ working in 46 countries, HCL serves leading enterprises across key industries, including 250 of the Fortune 500 and 650 of the Global 2000. HCL generated consolidated revenues of USD 9.94 billion for 12 Months Ended 31st March, 2020. 

 

We offer an integrated portfolio of products, solutions, services, and IP through our Mode1-2-3 strategy built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, to help enterprises reimagine their businesses for the digital age. 

 

HCL’s global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 35 customers in 18 different languages. 

 

Due to our growing business needs we are looking for: 

IT Specialist (L2 Support) with Portuguese
permanent, full time
Miejsce pracy: Kraków

 

Daily Activities:

  • Manage user accounts across applications running on various platforms (e.g. Windows, Active Directory, Exchange)
  • Create and administer LAN accounts, Global Groups, email accounts for new users
  • Create and administer various shared resources (e.g. distribution lists, directories, shared email accounts, shared calendars and conference rooms)
  • Standardize network resources as per client requirements and grant permissions on them
  • Set up servers as per the client standards and grant permissions on them
  • Ensure that customers have the appropriate access to the tools necessary to support their business in an efficient way
  • Perform a role of a System Administrator for the User Account Maintenance and Incident Management Systems including general housekeeping
  • Perform development and maintenance of Knowledge Base for the User Account Maintenance Procedures

Soft Skills:

  • Good communication and conversation skills (both verbal and written)
  • Fluent Portuguese and English (min C1), any other European language nice to have
  • Great customer handling skills and resourcefulness, vital for dealing with unforeseen situations
  • Ability to ensure high level of customer satisfaction and acceptance
  • Personal dedication to providing high quality service. Ability to finish what is started is a must
  • Desire to reinforce HCL’s values and methodology
  • Ability to integrate as a cross-functional, team player in a fast-paced environment where all information is shared
  • Ability to acquire new information quickly and the willingness to do so at all times

Technical Requirements:

  • Working knowledge of applications running across multiple platforms (e.g. Windows, Exchange)
  • Understanding of ITIL processes
  • Experience in UNIX/Mac environment
  • Working knowledge of ticketing system for incident management
  • Ability to define processes and implement them as per need
  • Ability to conduct Root Cause Analysis
  • Ability to successfully provide hardware/software/network problem diagnosis/resolution via telephone
  • Familiarity with the process of creating user accounts for Active Directory, Exchange mailboxes, distribution lists
  • Knowledge of VPN and remote dial-in users
  • Knowledge of Active Directory, Exchange 2003/2007, Windows operating systems (servers: Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008; clients: Windows7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000), Mac OS, OS X
  • Knowledge of ITSM ticketing tools (e.g. Remedy, HP Service Center, Peregrine Service Center, SNOW)

Years of Experience:

  • Total: 3-4 years of higher education (B.Sc. or diploma)
  • Relevant: 2-3+ years of help desk/desk side, customer service, and support experience; experience with solving hardware related problems

Certification Requirements:

  • MCP/MCSE/MCSA preferred
  • ITIL knowledge of V2 or V3 especially on Service Desk, Incident, Problem, and Change Management preferred

We offer:

  • Life insurance
  • Private healthcare
  • MultiSport Card
  • Clear career path in a growing multinational organization
We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates. Only those applications that include the candidate's consent to process personal data will be considered.

Please use the sentence below:

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed for the purposes of the recruitment process in accordance with Art. 6 paragraph 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed by HCL Poland Sp. z o. o. for the purposes of future recruitment processes.
 

Podobne oferty

  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    wspierać pracę działu IT w jego działaniach, nadzorować infrastrukturę sieciową, nadzorować sprzęt komputerowy, nadzorować centralę telefoniczną, tworzyć zestawienia SQL, wspierać obsługę oprogramowania firmy StreamSoft (w tym Prestiż PC Biznes) oraz wprowadzać dane do systemu,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?