Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Support Technician (m/k/d)

Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1698 dni temu

Career Opportunities
at Amazon

IT Support Technician (m/k/d)
Poznań
nr. ref.: 856698

Każdego dnia zespoły ds. IT odgrywają nieocenioną rolę w funkcjonowaniu centrów logistycznych i operacyjnych Amazon. To dzięki ich pracy ogromne, dynamiczne centra logistyczne, będące sercem naszej firmy, sprawnie prowadzą swoje działania. Co więcej, zespoły ds. IT pozwalają nam utrzymać wysoki standard obsługi milionów zamówień realizowanych każdego dnia przez naszą firmę.


OPIS STANOWISKA I OBOWIĄZKI:

Będziesz świadczyć usługi wsparcia pierwszej i drugiej linii, zapewniając przy tym optymalną wydajność sprzętu oraz infrastruktury IT. Twoim zadaniem będzie także dopilnowanie, aby wyznaczone dla działu kluczowe wskaźniki efektywności przyjmowały odpowiednie wartości, a postanowienia umów o gwarantowanym poziomie usług były respektowane w danej lokalizacji. Będziesz brać udział w projektach realizowanych na poziomie obiektu, które mogą skutkować koniecznością zaktualizowania wymagań biznesowych i informatycznych.

Praca jest rozliczana w systemie godzinowym i ma tryb zmianowy, a wypłaty są realizowane w cyklach miesięcznych. Stanowisko to wymaga elastyczności zarówno jeśli chodzi o konieczność podróżowania po regionie w celu udzielenia wsparcia placówkom zewnętrznym, jak i w kwestii pracy w niestandardowych godzinach – dlatego też pozytywne nastawienie odgrywa tu kluczową rolę.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Instalowanie, prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi sprzętu IT, co obejmuje między innymi:
    • laptopy i komputery stacjonarne,
    • sprzęt telekonferencyjny,
    • drukarki i skanery,
    • konserwację stacji roboczych,
    • pracę z okablowaniem – przeprowadzenie której będzie konieczne po odbyciu szkolenia przez osobę zatrudnioną na tym stanowisku
  • Zarządzanie obsługą obrazów i wykonywaniem kopii zapasowych dla wszystkich stacji roboczych i laptopów
  • Ścisłe przestrzeganie standardów pracy Amazon, co obejmuje kontrolę zgodności z wszystkimi zasadami i wytycznymi firmy, ze szczególnym uwzględnieniem protokołów IT i BHP
  • Zapewnianie jak największej dostępności sprzętu i infrastruktury IT dzięki nieustannemu wdrażaniu usprawnień i przeprowadzaniu konserwacji zapobiegawczej
  • Nieustanne dążenie do zwiększenia wydajności sprzętu i obniżania kosztów
  • Zapewnianie klientom najwyższego poziomu obsługi i wsparcia
  • Realizowanie zmian wnioskowanych przez kadrę kierowniczą, co może wiązać się z koniecznością pracy w niestandardowych godzinach
  • Prowadzenie komunikacji z podwykonawcami i dostawcami zewnętrznymi w celu jasnego omówienia problemów i podtrzymania standardów Amazon
  • Zapewnianie wsparcia informatycznego oraz uczestnictwo w projektach i inicjatywach realizowanych na poziomie obiektu i zespołu
  • Testowanie sprzętu na potrzeby użytkowników końcowych
  • Proaktywne zarządzanie środkami trwałymi i zasobami magazynowymi, w tym przeprowadzanie kontroli i audytów zgodnie ze standardami branżowymi, łącznie z procedurą reklamacyjną RMA
  • Udzielanie wsparcia osobom pracującym na stanowisku Senior Engineer zgodnie z zapotrzebowaniem, co może wiązać się w wyjątkowych sytuacjach z pracą po godzinach

PODSTAWOWE WYMAGANIA:

  • Wysoki poziom umiejętności obsługi sprzętu i oprogramowania komputerowego – doświadczenie w obsłudze systemów MS Windows i Linux/Unix
  • 2 lata doświadczenia na stanowisku technicznym w środowisku logistycznym; doświadczenie zdobyte na stanowisku z zakresu wsparcia IT będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność przekazywania informacji technicznych osobom spoza branży
  • Nastawienie na obsługę klienta – możesz przedstawić dokumentację potwierdzającą zaawansowany poziom Twoich umiejętności z tego zakresu
  • Potwierdzony zaawansowany poziom umiejętności metodycznego rozwiązywania problemów oraz zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w wielozadaniowym zespole, która wiąże się z regularnym informowaniem pozostałych uczestników projektu o wszystkim, co może mieć wpływ na funkcjonowanie zespołu, działu i firmy
  • Elastyczność i umiejętność przypisywania priorytetów w złożonym, dynamicznym środowisku pracy
  • Doświadczenie w opracowywaniu nowych procesów i procedur, ścisłe przestrzeganie obowiązujących zasad, skłonność do nieustannego wprowadzania usprawnień
  • Chęć do działania oraz gotowość do pracy w szybkim tempie
  • Możliwa do wykazania chęć uczenia się i stosowania nowych technologii
  • Potwierdzona umiejętność przejmowania inicjatywy i dobra motywacja
  • Elastyczność w zakresie pracy godzinowej i zmianowej – Twoje godziny pracy będą zależeć od wymagań operacyjnych
  • Stanowisko wymaga pewnych nakładów pracy fizycznej:
  • osoba zatrudniona na stanowisku IT Support Technician być może będzie musiała pracować w ciasnych pomieszczeniach, pustkach podpodłogowych o wysokości ok. 1,2 m lub wewnątrz centrali wentylacyjnych,
  • podnoszenie ciężarów o wadze do 40 kg,
  • dbanie o czystość i prace konserwacyjne,
  • praca na wysokościach i podwyższonych miejscach
  • praca przy maszynach (robotach)

PREFEROWANE KWALIFIKACJE:

  • Certyfikat potwierdzający umiejętność obsługi systemu Linux/Unix i MS Windows oraz wiedzę o programie Cisco – sieci LAN/WAN i bezprzewodowe
  • Wiedza z dziedziny telekomunikacji, w tym w zakresie telefonii VOIP/SIP i telefonii mobilnej
  • Doświadczenie zdobyte podczas pracy w dziale pomocy technicznej w dynamicznym i płynnym środowisku
  • Gotowość i zdolność do rozwijania umiejętności niezbędnych do obsługi określonych zautomatyzowanych systemów centrum logistycznego
  • Umiejętność koordynowania współpracy z korporacyjnymi grupami wsparcia technicznego podejmowanej w celu wdrażania modyfikacji

Amazon jest pracodawcą realizującym politykę równych szans. Jesteśmy głęboko przekonani, że zatrudnianie pracowników o zróżnicowanych umiejętnościach stanowi podstawę naszego sukcesu. Decyzje rekrutacyjne podejmujemy w oparciu o doświadczenie i kwalifikacje kandydatów. Cenimy ich zamiłowanie od odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.

Amazon traktuje poważnie kwestię ochrony danych osobowych i przestrzega odnośnych przepisów obowiązujących w Unii Europejskiej i w poszczególnych krajach. O ile kandydat aplikujący na stanowisko nie wyrazi sprzeciwu, przesyłając swój życiorys upoważnia dział ds. rekrutacji Amazon do przechowywania udostępnionych danych osobowych w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Amazon Corporate LLC. w Stanach Zjednoczonych lub przez jedną ze spółek stowarzyszonych, czego celem jest ocena przydatności kandydata pod kątem bieżących i przyszłych ofert pracy oraz przeprowadzenie procesu rekrutacji.

Dane kandydata mogą zostać usunięte na jego prośbę w dowolnym momencie. Wystarczy, że poinformuje on o swojej woli dział ds. rekrutacji Amazon. Firma nie udostępnia danych osobowych kandydata osobom trzecim bez jego zgody. W ramach procesu naboru Amazon może poprosić kandydata o upoważnienie działu ds. rekrutacji Amazon do niezależnego zweryfikowania podanych przez niego informacji przez usługodawcę zewnętrznego.

Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Amazon do przesyłania i przechowywania Twoich danych w globalnej bazie danych rekrutacji grupy Amazon oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.
 

Poznaj

Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.

Amazon działa w Polsce od 2014 roku. W 2021 roku Polish-American Chamber of Commerce ogłosiła, że Amazon jest największym amerykańskim pracodawcą w naszym kraju. Z kolei w 2022 roku Amazon Fulfillment Poland został wyróżniony prestiżowym certyfikatem Top Employer 2022, potwierdzającym m.in. zaangażowanie wzgledem warunków i jakości pracy oraz rozwoju zawodowego pracowników centrów logistycznych. Tytuł ten jest również dowodem wysokich standardów i dobrych praktyk HR.

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...