Najnowsze oferty pracy

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Działu Księgowości Warszawa
J. niemiecki -Pracownik w dziale Administracji finansowej

J. niemiecki -Pracownik w dziale Administracji finansowej

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3213 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
J. niemiecki -Pracownik w dziale Administracji finansowej
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-11-31760/PC
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, do której nowych struktur - centrum operacyjnego obsługującego globalnie międzynarodowy koncern w obszarze procesów finansowo-księgowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik w dziale Administracji finansowej z j. niemieckim

Lokalizacja: Praga, Warszawa

Zadania:
- analiza kompleksowej dokumentacji zgodnie obowiązującymi standardami
- weryfikowanie poprawności, korekta danych niezbędnych do przygotowania faktur oraz innych dokumentów księgowych
- ścisła współpraca z jednostkami z innych krajów (brak kontatu z klientem) - back office
- wprowadzanie danych do systemu finansowo – księgowego
- praca w dziale administracji finansowej
Requirements:
- dobra znajomość j. niemieckiego (min. B1/B2)
- komunikatywna znajomośc j. angielskiego (Min.B1+/B2)
- doświadczenie w pracy w administracji dokumentów, w wystawianiu faktur - mile
- wykształcenie o profilu finansowym/ekonomicznym będzie dodatkowym atutem
- zamiłowanie do pracy z liczbami, zorientowanie na szczegóły, skrupulatność, dokładność, analizę
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- interesujące wyzwania biznesowe związane z tworzeniem struktur w Warszawie,
- praca w językach obcych na codzień
- stabilizacja zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę
- dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy
- pakiet dodatkowych benefitów:
m.in. prywtany pakiet medyczny , ubezpieczenie na życie oraz szkolenia w ramach lokalnych i regionalnych struktur organizacji

Jesteś zainteersowany/a tą ofertą? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Financial and Administration Assistant

    R Systems   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository; Office supply management; Managing office reception desk by hosting (door-to-door)...
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • GL JPK Assistant

    KR Group   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...