Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
- Bezpośredni kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami w j. angielskim oraz polskim,
- Udzielanie wsparcia i odpowiedzi na zagadnienia związane z obszarem zobowiązań,
- Weryfikacja rozbieżności, wezwań do zapłaty oraz rozliczeń płatności przychodzących,
- Udział w wewnętrznych projektach i inicjatywach.
- Wiedza dotycząca zagadnień z dziedziny rachunkowości - mile widziane ukończone studia kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym/ bardzo dobrym,
- Dobra znajomość MS Excel,
- Chęć rozwoju oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Systematyczność oraz dobra organizacja pracy.
- Możliwość rozwoju w obszarze księgowości - styczność z różnorodnymi procesami,
- Realizacja ciekawych projektów w młodym i dynamicznym zespole,
- Nagrody dla wyróżniających się pracowników, imprezy integracyjne, uczestnictwo w programie ubezpieczeń grupowych,
- Prywatna opieka medyczna.


Poznaj
LSJ HR Group
LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.