Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3445 dni temu

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy obecnie specjalistów na stanowisko:

Junior Brand Manager
Kraków
Nr ref.: 5615

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek marketing, zarządzanie, socjologia
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie z obszaru spożywczego FMCG)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Terminowosć, kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne

Obowiązki:

  • Udział w kompleksowym zarządzaniu kluczowymi markami firmy
  • Monitoring i analiza produktów konkurencji w zakresie produktowym (merytorycznym) i cenowym
  • Analiza sprzedaży produktów oraz rekomendowanie, przygotowywanie i wdrażanie celowanych aktywności marketingowych
  • Współpraca przy przygotowaniu kampanii reklamowych i promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcji 
  • Przygotowanie wprowadzenia nowych produktów

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełna wyzwań pracę w młodym, wykwalifikowanym zespole
  • Narzędzia służbowe
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju
  • Współpracę opartą o umowę o pracę
 

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...