Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Solid Bridge Solutions Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2619 dni temu

Dla naszego Klienta – międzynarodowego koncernu z branży FMCG, którego szerokie portfolio produktów obejmuje zarówno wiodące w swoich kategoriach marki globalne i lokalne - poszukujemy ambitnej, kreatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Junior Brand Manager.

Junior Brand Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/398/JBM
Zadania:
  • Wsparcie i aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych dedykowanych jednej z kluczowych marek firmy
  • Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dedykowanej marki
  • Przygotowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej ATL/BTL/digital
  • Współpraca z agencjami reklamowymi oraz firmami zajmującymi się badaniami rynku
  • Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji i działań
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
  • Uczestnictwo w międzynarodowych projektach marketingowych
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • 2-3 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu międzynarodowej firmy FMCG
  • Znajomość narzędzi oraz metod budowania strategii marketingowych
  • Doświadczenie w realizowaniu samodzielnych projektów marketingowych jest dodatkowym atutem
  • Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność trafnego wyciągania wniosków z dostępnych danych rynkowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne, kreatywność oraz pomysłowość
W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV w firmie Solid Bridge Solutions Sp. z o.o. oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.”
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...